menu
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025
Κυριακή 17 Αυγούστου 2025
Η παραλία Μπέλα Βράκα
Η παραλία Μπέλα Βράκα ενώνει τα Σύβοτα με το νησάκι Μεγάλο Μουρτεμένο, το οποίο είναι και το τρίτο σε μέγεθος νησί των Συβότων.
Μπέλα Βράκα Η εντυπωσιακή παραλία στα Σύβοτα με τα εξωτικά γαλαζοπράσινα νερά Ενώνει τα Σύβοτα με το νησάκι Μεγάλο Μουρτεμένο τα οποία παραπέμπουν σε εξωτικό προορισμό.
Αν και «μοιρασμένη» αλλά και «απομονωμένη» σε ένα μικρό, κατάφυτο νησί, με μοναδικούς κατοίκους άγρια ζώα, βρίσκεται πολύ κοντά στον πολιτισμό.
Φέρει την ονομασία Μπέλα Βράκα, προερχόμενη από το τέλος του Ελληνοϊταλικού πολέμου, όταν το 1940 ένας λόχος Ιταλών στην προσπάθειά του να σωθεί, κατέφυγε ανάμεσα στα πυκνά δέντρα του νησιού βρίσκοντας τη σωτηρία του. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την εξαιρετική ομορφιά του τοπίου έκαναν τους Ιταλούς να συνδεθούν συναισθηματικά μαζί του και να δώσουν το όνομα Μπέλα Βράκα.
Όταν έχει παλίρροια, ένα μέρος της παραλίας χάνεται κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, ενώ το νησί αποκόβεται από την τόσο κοντινή στεριά που απέχει μόλις 20 μέτρα. Όμως σαν η άμπωτη αποτραβήξει τα νερά της θάλασσας, ένας λεπτός ισθμός πλάτους περίπου ενός μέτρου δημιουργεί μια δίδυμη παραλία που δύσκολα μπορεί να ξεχαστεί, ενώ η πρόσβαση στο νησί γίνεται χωρίς καν να βραχεί κανείς.
Τσάρκες, μαγκιά και εφηβικές τρέλες – Το αθάνατο «παπάκι» των ’80ς
Η ιστορία της «πάπιας»
ο δημοφιλέστερο μηχανάκι όλων των δίτροχων εποχών, το «πολύ» Honda Super Cub, εμφανίστηκε στην Ιαπωνία το 1958, μετρώντας αδιάλειπτη παρουσία μέχρι και σήμερα στις γραμμές παραγωγής της Honda και έχοντας πουλήσει μέχρι το 2014 περισσότερα από 87 εκατομμύρια κομμάτια! Ο δαιμόνιος μηχανικός Σοϊτσίρο Χόντα συνέλαβε την ιδέα για μια μικρού κυβισμού μηχανή πόλης ήδη από το 1956, όταν βρέθηκε στη Γερμανία και είδε από κοντά τα μοτοποδήλατα του καιρού που αγκομαχούσαν στις ανηφόρες.
Κι έτσι ένα ελαφρύ και κυρίως αξιόπιστο μηχανάκι μικρού κυβισμού μπήκε αμέσως στο δημιουργικό στόχαστρο του μεγάλου πιονέρου της Honda, ο οποίος άλλαζε εν αγνοία του την ιστορία των δίτροχων. Παρά την έμφαση στην ποιότητα παραγωγής, τα πρώτα πενηντάρια «παπάκια» της Honda δεν πήγαν καλά στην Ιαπωνία και έβγαλαν αρκετά προβλήματα, αναγκάζοντας τον τελειομανή Σοϊτσίρο να ξαποστέλνει τους μηχανικούς του στα σπίτια των πελατών για τις απαραίτητες επισκευές!












