Μετά την Τζένιφερ Άνιστον (τυχαία αναφορά) και την haircare σειρά προϊόντων της, ήρθε και άλλο ένα celebrity beauty brand, πίσω από το οποίο κρύβεται ο Μπραντ Πιτ και τα καλλυντικά με βάση το σταφύλι, τα οποία φαίνεται να έχουν Benjamin Button επίδραση στο δέρμα μας.
Η αλήθεια είναι ότι ο Μπραντ Πιτ γερνάει, αλλά γερνάει καλά. Αν και σίγουρα τα γονίδια είναι με το μέρος του, η περιποίηση του δέρματος παίζει σημαντικό ρόλο –οι περισσότεροι ηθοποιοί, άλλωστε, άντρες και γυναίκες, φροντίζουν λίγο παραπάνω την ποιότητα του δέρματος και της εμφάνισής τους, καθώς τα φώτα πολλές φορές είναι λίγο «σκληρά».
Η καλή συμπεριφορά του χρόνου απέναντί του, λοιπόν, και η φροντίδα του δέρματός του, του έδωσε μια καλή αφορμή να δημιουργήσει τη δική του high-end σειρά καλλυντικών Le Domaine, την οποία φυσικά χρησιμοποιεί και ο ίδιος, αξιοποιώντας τα οφέλη της για να δείχνει μια δεκαετία νεαρότερος. Γιατί όχι, άλλωστε; Έπειτα από 30 χρόνια καριέρας στον κινηματογράφο, με πολλαπλές βραβεύσεις, Όσκαρ, Χρυσές Σφαίρες και BAFTA, έχει υπάρξει υπέρμαχος της προστασίας του περιβάλλοντος, αλλά και παραγωγός κρασιού. Ήταν ώρα, λοιπόν, να ξεκινήσει και νέο πρότζεκτ, μπαίνοντας αυτή τη φορά τη βιομηχανία ομορφιάς, με τη σειρά Le Domaine.
Η ιδέα προέκυψε από την ήδη υπάρχουσα συνεργασία με την οικογένεια Perrin, που παράγει κρασί στο Château de Beaucastel από το 1909 στην κοιλάδα του Ροδανού, μια οικογένεια πρωτοπόρων στο βιοδυναμικό κρασί. Το οινοποιείο τους, μάλιστα, χρησιμοποιεί 13 ποικιλίες σταφυλιών, 3 από τις οποίες βρίσκουμε και στη σειρά Le Domaine.