[Grouppo ArtHunter.gr] by Yakim Gazaris
Από το free blogs YakiMusicArt Έν λευκώ...
και την Site
YakiMusicArtHunter Radio
Τα άλαλα συναισθήματα
που πλέουν…
by Yakim Gazaris
Από το free blogs YakiMusicArt Έν λευκώ...
και την Site
YakiMusicArtHunter Radio
Τα άλαλα συναισθήματα
που πλέουν…
by Yakim Gazaris
[Grouppo ArtHunter] το free blog YakiMusicArt Έν λευκώ...
και το Site YakiMusicArt Hunter Radio
O Χάρτης του Δημιουργού!
Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν το 1999 στο Μπασκίρ μία μεγάλη πλάκα, ηλικίας 120 εκατομμύριων ετών, με τον ανάγλυφο χάρτη της περιοχής των Ουραλίων.
Ο χάρτης περιέχει πολλά έργα: ένα σύστημα καναλιών με μήκος περίπου 12.000 χιλιόμετρα, υδατοφράκτες, ισχυρά φράγματα, πολυγωνικές περιοχές με άγνωστη χρησιμότητα και πολυάριθμες επιγραφές με ιερογλυφικά.
Η πέτρα αποτελείται από τρία στρώματα. Το πρώτο είναι από σκληρό δολομίτη με πάχος 14 εκατοστά. Το δεύτερο είναι και το πιο ενδιαφέρον. Αποτελείται από «Διοψιδία ύαλο». Πρόκειται για ορυκτό γυαλί που παράγεται με πίεση και υψηλή θερμοκρασία ανάμεσα στα πετρώματα. Σε αυτό το στρώμα είναι χαραγμένος ο χάρτης.
Το τρίτο στρώμα έχει 2 χιλιοστά πάχος και είναι φτιαγμένο από πορσελάνη(!) που προστατεύει την επιφάνεια από την φθορά.
Η επιφάνεια του χάρτη δεν έχει κατασκευαστεί με σφυρί και καλέμι. Είναι απλά αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο. Είναι οφθαλμοφανές ότι η πέτρα έχει υποστεί επεξεργασία από μηχανήματα. Οι φωτογραφίες ακτινών X επιβεβαίωσαν ότι η πλάκα ήταν τεχνητής προέλευσης και έχει γίνει με εργαλεία ακρίβειας.
Τα ιερογλυφικά κείμενα δεν είχαν σχέση με τα κινεζικά και ο ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το είδος της πορσελάνης, που καλύπτει την πλάκα, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ στην Κίνα.
Στον χάρτη υπήρχε ένα γιγαντιαίο αρδευτικό σύστημα: εκτός από τους ποταμούς, υπάρχουν δύο συστήματα καναλιών με πλάτος 500 μέτρα, 12 φράγματα από 300 μέχρι 500 μέτρα φαρδιά και μήκος περίπου 10 χιλιόμετρα. Για να δημιουργήσει κανείς τέτοιες κατασκευές θα πρέπει να μετακινήσει τουλάχιστον 4 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα χώματος! Σύμφωνα δε με τον χάρτη, ο ποταμός Μπέλαγια έχει τεχνητή κοίτη.
Οι επιστήμονες κατέληξαν σε δύο ηλικίες, 500 εκατομμύρια έτη η πρώτη και προτίμησαν την δεύτερη 120 εκατομμύρια έτη.
Οι Αμερικανοί εξέτασαν επίσης τον χάρτη, στο κέντρο ιστορικής χαρτογραφίας στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ. Σύμφωνα με δηλώσεις τους τέτοιος τρισδιάστατος χάρτης θα μπορούσε να κατασκευαστεί μόνο με αεροδιαστημική τεχνολογία. Επιπλέον, τώρα στις ΗΠΑ, δουλεύουν στην δημιουργία ενός παγκόσμιου τρισδιάστατου χάρτη παρόμοιου με αυτόν! Για την κατασκευή απαιτούνται υπέρ-υπολογιστές και έρευνα από δορυφόρο!
Οι ερευνητές που ανακάλυψαν τον χάρτη έδωσαν στον κατασκευαστή του το όνομα «Ο Δημιουργός»! Κάποιος ανεπτυγμένος πολιτισμός υπήρξε και ήταν υπεύθυνος για την κατασκευή του χάρτη.
Τώρα οι ερευνητές είναι βέβαιοι ότι υπάρχουν περίπου άλλα 348 κομμάτια όπως αυτό. Από δείγματα χώματος που πήραν, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο χάρτης ήταν κάποτε τοποθετημένος πάνω στο όρος Σοκολίναγια. Όμως οι παγετώνες που ακολούθησαν έσπασαν την πλάκα και την διασκόρπισαν στην περιοχή. Θεωρητικά θα πρέπει να έχει μία επιφάνεια περίπου 500 τετραγωνικά μέτρα!
Ο χάρτης αυτός προκαλεί σοβαρά και αναπάντητα ερωτήματα:
-Ποιος ήταν ο κατασκευαστής, αφού εκείνη την εποχή υπήρχαν μόνο δεινόσαυροι;
-Πως μπορεί να υπάρχει διαστημική τεχνολογία πριν 150 εκατομμύρια χρόνια;
-Σε τι χρησιμεύει ένας πέτρινος χάρτης σε ανθρώπους που έχουν διαστημόπλοια;
-Γιατί έγινε τόσος κόπος για έναν χάρτη που ήξεραν ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί;
-Ο χάρτης κατασκευάστηκε για να τον χρησιμοποιήσουν οι ίδιοι, σαν «σημάδι» για κάποιους άλλους ή σαν μήνυμα για τους μεταγενέστερους πολιτισμούς;…
[Grouppo ArtHunter] Site YakiMusicArt Hunter Radio
και το free blog YakiMusicArt Έν λευκώ...
Μουσικές που Αξίζει Ν’ Ακούσεις!
Τους Χαιρετισμούς μας! Καλή Ανάσταση!!!!
by Yakim Gazaris
[Grouppo ArtHunter] by Yakim Gazaris
καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
Σε κάθε περίπτωση, το συμπέρασμα που πρέπει να κρατήσεις είναι πως με τις κατάλληλες διατροφικές επιλογές μπορείς να νιώσεις και πάλι υπέροχα αν τον τελευταίο καιρό η διάθεσή σου είναι πεσμένη.
Όταν έμαθα για τον θάνατο του Λογαρίδη δεν μπόρεσα να κρατήσω μία μικρή κραυγή, το ίδιο και ο Πετρίδης μόλις του το μετέφερα.
Είχα πολλά χρόνια να τον συναντήσω, νομίζω ήταν ένα απόγευμα στην ΕΡΤ, όμως ειδικά στη δεκαετία του '70 είχαμε σχεδόν καθημερινή επαφή στην εταιρεία όπου ηχογραφούσε, όπως και ο Τουρνάς και ο Ρόμπερτ.
Διαφορετικά χρόνια με την μουσική να είναι μέσα στο πετσί του κόσμου, όπως ας πούμε σήμερα η πανδημία, ήταν ένα είδος ιού που για πολλούς από εμάς έχει εγκατασταθεί πια μέσα στο είναι μας, όπως και του Σταύρου που ήταν ένα μεγάλο ταλέντο που για διάφορους λόγους ίσως δεν αξιοποίησε όσο πρέπει τον εαυτό του, άφησε όμως αρκετά δείγματα του ταλέντου του.
Η υπόθεση με τον Βαγγέλη απορρόφησε ένα σημαντικό κομμάτι από την ενέργεια του σε χρονιές που θα μπορούσε να ήταν ιδιαίτερα παραγωγικός, μια υπόθεση που μας απασχόλησε αρκετά εκείνη την εποχή αφού και οι δύο ήταν μέλη της μουσικής μας οικογένειας.
Αυτό το μπέρδεμα του στοίχησε ίσως τα πιο παραγωγικά του χρόνια, όμως τον έκανε να ωριμάσει μουσικά, ανεξάρτητα του αν ο όγκος των δίσκων που άφησε στην συνέχεια δεν ήταν τόσο μεγάλος σε αριθμό.
Ήταν μία ωραία εποχή, η δεκαετία του '70 με την αθόρυβη ίσως ανάμειξη μου, όπως και του Πετρίδη στον χώρο του Ελληνικού τραγουδιού, διάβασα σε κάτι που έγραψε σήμερα ο Γιάννης, ότι ο Σταύρος δεν επεδίωξε την προβολή του και είδα ότι ανήκε στον αστερισμό του Παρθένου, τότε δεν έδινα σημασία, όπως και τώρα άλλωστε, αλλά οι χαρακτήρες του κάθε ζωδίου δύσκολα αλλάζουν, με τα σημερινά κριτήρια μου, ο Σταύρος ήταν ένας κλασικός παρθένος, θα του το πω όταν τον ξαναδώ.
Καλό ταξίδι Σταύρο
Κώστας Ζουγρής
Γίνε μέλος στην ομάδα μας
Στην ενήλικη ζωή συμβαίνει το αντίθετο: πολλές φορές περιμένουμε μια συγγνώμη, αλλά τις περισσότερες φορές μάταια. Βέβαια, ακόμα και όταν οι άλλοι μας ζητούν συγγνώμη, δεν ξεχνάμε ποτέ τι μας έχουν κάνει και κουβαλάμε το βάρος αυτών των προσβολών για όλη μας την ζωή.
Ο Paul McCartney με τον Ronnie Wood απόψε στο Λονδίνο.❤️