Η Avadi αλλάζει τα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζοντας έναν καινούργιο βενζινοκινητήρα χωρίς βαλβίδες και με κατανάλωση που θυμίζει πετρελαιοκινητήρα.
Αρκετοί κατασκευαστές και προμηθευτές αναλώσιμων στην αυτοκινητοβιομηχανία στοιχηματίζουν στους παραδοσιακούς θερμικούς κινητήρες, παρουσιάζοντας ορισμένες αποτελεσματικές τεχνολογίες και λύσεις.
Οι Αμερικανοί της Avadi Engines τολμούν να συνδυάσουν δύο τεχνολογίες με τρόπο που δεν τόλμησε κανείς στο παρελθόν. Να συνδυάσουν δηλαδή τον κύκλο λειτουργίας Otto με τον τρόπο λειτουργίας ενός κινητήρα Wankel.
Ζώντας σε μια εποχή όπου η βιωσιμότητα και η αποδοτικότητα είναι βασικές για όλα τα μεταφορικά μέσα, τόσο οι κατασκευαστές όσο και οι μεγάλοι προμηθευτές αυτοκινήτων ξοδεύουν τεράστια ποσά πόρων για την ανάπτυξη «καθαρότερων» κινητήρων εσωτερικής καύσης, χωρίς να χρειάζεται να καταφύγουν στην ηλεκτροκίνηση.
Οι διαφορετικές τεχνολογίες που εφαρμόζονται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, καθιστώντας μερικές φορές αδύνατο να συνδυαστούν μεταξύ τους για να επιτευχθεί η μέγιστη απόδοση.
Ο πρωτότυπος κινητήρας ονομάζεται Avadi MA-250 και προς το παρόν, έχει σχεδιαστεί ως κινητήρας range extender για αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, μικρά φορτηγά κ.α., που έχουν ανάγκη για διαρκή υποβοήθηση στις χαμηλές ταχύτητες ή για κίνηση με σταθερό φορτίο. Δεν προορίζεται όμως για μεγάλα οχήματα, ούτε και για σπορ κατασκευές.
Αυτό που κάνει ξεχωριστό αυτόν τον κινητήρα, είναι ότι έχει μόνο έναν κύλινδρο και δύο μπιέλες συνδεδεμένες σε έναν άξονα που περιστρέφεται σαν στροφαλοφόρος άξονας. Με αυτόν τον τρόπο, ο κινητήρας δημιουργεί μια περιστροφική κίνηση, παρά την ύπαρξη εμβόλου, μπιέλας και στροφαλοφόρου άξονα.
Επιπλέον, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για τετράχρονο κινητήρα, δεν διαθέτει βαλβίδες. Ένας διάτρητος δίσκος στον κύλινδρο λειτουργεί ως βαλβίδα, έχοντας μια έκκεντρη οπή που ελέγχει την είσοδο ή την έξοδο ανάλογα με τη θέση.
Η Avadi Engines επαναλαμβάνει ότι ο νέος κινητήρας δεν προορίζεται να παρέχει υψηλές επιδόσεις, αφού η μέγιστη ισχύς του είναι μόνο 15 ίπποι. Μπορεί όμως να προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με έναν αντίστοιχο συμβατικό βενζινοκινητήρα, έχει ανώτερη θερμοδυναμική απόδοση και ζυγίζει μόνο έντεκα κιλά.
Πηγή: CAR & MOTOR TEAM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου