Ο αγώνας στο Μόντρεαλ τα είχε όλα. Συνεχείς αλλαγές στην πρώτη θέση, αυτοκίνητα ασφαλείας και τελικό νικητή τον Verstappen ο οποίος έφτασε τις 60 νίκες στη Formula 1. Άτυχος ο Norris που θα μπορούσε να φτάσει στη νίκη.
Όπως αναμενόταν η βροχή έκανε την εμφάνισή της στο Μόντρεαλ και διαμόρφωσε τις συνθήκες στην εκκίνηση του αγώνα. Η Haas ήταν η μόνη ομάδα που αποφάσισε να βάλει τη βρόχινη γόμα την ώρα που οι υπόλοιποι 18 εμφανίστηκαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά. Οι δύο Kick Sauber ξεκίνησαν από τα pits λόγω αλλαγών σε καθεστώς parc ferme.
Άπαντες αποδείχθηκαν προσεκτικοί στην εκκίνηση και διατήρησαν τη θέση τους και οι πρώτες ανακατατάξεις ήρθαν με τους Ricciardo, Tsunoda να μην μπορούν να παραμείνουν στην 5η και 8η θέση αντίστοιχα. Ο Russell κράτησε με άνεση την πρώτη θέση, ενώ η επιλογή της Haas της βγήκε στους πρώτους γύρους, όμως αυτό δεν κράτησε για πολύ. Ο Magnussen από τη 14η θέση με συνεχόμενα προσπεράσματα, κατάφερε να φτάσει ως την 4η μέσα σε 5 γύρους. Αντίστοιχη άνοδο είχε και ο Hulkenberg ο οποίος έφτασε ως την 8η θέση. Η βροχή όμως δεν τους βοήθησε και έτσι όταν ο Magnussen αποφάσισε να μπει στα pits, καθυστέρησε υπερβολικά και τελικά επέστρεψε στην 14η θέση (εκεί από όπου εκκίνησε). Αντίθετα ο Hulkenberg έμεινε με τη βρόχινη γόμα στην πίστα.
Ο ήλιος βγήκε στο Μόντρεαλ και ο Verstappen άρχισε να μαζεύει τη διαφορά από τον Russell αλλά όταν έφτασε πίσω του δεν μπόρεσε να τον περάσει. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Ολλανδός έκανε λάθος στο σικέιν και είδε τον Norris να κολλάει πίσω του και να έχει περισσότερο το μυαλό του σε αυτόν παρά στο να ξαναφτάσει τον πρωτοπόρο του αγώνα. Στις πιο πίσω θέσεις ο Levclerc ανέβηκε στην 9η θέση μετά το pit stop του Hulkenberg όμως είχε θέμα με τον κινητήρα του και έχανε μισό δευτερόλεπτο στην ευθεία.
Η πίστα έφτανε σε σημείο να είναι καλύτερη με σλικ ελαστικά όμως η πρόβλεψη έκανε λόγο για νέο κύμα βροχής και γι αυτό κανείς δεν ρίσκαρε. Η McLaren είχε το ταχύτερο μονοθέσιο σε εκείνο το σημείο του αγώνα και ο Norris δείχνοντας ψύχραιμος, περίμενε την κατάλληλη στιγμή και πέρασε με το DRS τον Verstappen, ανεβαίνοντας στη 2η θέση.
Επόμενος στόχος του ήταν ο Russell ο οποίος δεν άντεξε για πολύ. Ο Norris στον 22ο γύρο βρέθηκε στην πρώτη θέση και σαν να μην έφτανε αυτό στον πιλότο της Mercedes, έκανε λάθος και έδωσε την ευκαιρία και στον Verstappen να τον περάσει.
Ο Norris άνοιγε συνεχώς τη διαφορά από τον Verstappen και ήλεγχε απόλυτα την κατάσταση. Alonso και Hamilton έδιναν μάχη από τον πρώτο γύρο για την 5η θέση και συνέχιζαν, ενώ το πρόβλημα του Leclerc τον έφερε εκτός δεκάδας. Τα πάντα άλλαξαν λόγω Sargeant ο οποίος στον 25ο γύρο έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα. Ο Norris είχε περάσει από την είσοδο του pit lane ενώ όλοι οι υπόλοιποι μπήκαν για νέο σετ ενδιάμεσων. Ο Hamilton κέρδισε λόγω των μηχανικών του τη θέση από τον Alonso.
Ο Norris ήταν εξαιρετικά άτυχος αφού χρειάστηκε να κάνει ολόκληρο γύρο μέχρι να βρεθεί και πάλι στην είσοδο του pit lane και αυτό του στοίχισε ακριβά. Ο Βρετανός βγήκε στην 3η θέση, πίσω από Verstappen και Russell. Ο Leclerc μπήκε στα pits, φάνηκε ότι θα εγκαταλείψει αλλά τελικά επέστρεψε στην πίστα στην τελευταία θέση με σλικ ελαστικά.
Στον 30ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε και είχαμε πάλι κανονική κίνηση των μονοθεσίων. Ο Verstappen πήρε ανάσα από τον Russell ενώ οι δύο McLaren δεν είχαν τον ίδιο ρυθμό με πριν. Ο Albon από την 9η θέση έκανε μία καταπληκτική κίνηση έναντι των Stroll, Tsunoda και κατάφερε να τους περάσει και τους δύο στην ίδια ευθεία. Η επιλογή της Ferrari δεν της βγήκε και ο Leclerc μπήκε να βάλει και αυτός τα ενδιάμεσα ελαστικά.
Στα μισά του αγώνα οι 5 πρώτοι ήταν σε απόσταση ενός δευτερολέπτου οπότε τα πάντα ήταν ανοιχτά για τη συνέχεια. Ο Verstappen πήρε ανάσα 3 δευτερολέπτων και όλοι περίμεναν το σημείο που θα έμπαιναν για σλικ ελαστικά, αλλά το πρώτο κομμάτι της πίστας είχε αρκετό νερό. Το... μαρτύριο του Leclerc έλαβε τέλος στον 43ο γύρο όταν και εγκατέλειψε.
Αφού έβαλαν σλικ ελαστικά οι Gasly, Magnussen και Bottas, ήρθε η ώρα να ρισκάρει ο 5ος Hamilton ο οποίος έβαλε τη μέση γόμα. Ένα γύρο μετά τον ακολούθησε ο Piastri που άνετα κράτησε την 4η θέση, ενώ στον 46ο γύρο μπήκαν και οι Verstappen, Russell. Αντίθετα ο Norris αποφάσισε να παραμείνει με την ενδιάμεση γόμα, θέλοντας να εξαντλήσει τις πιθανότητές του για να πάρει πίσω την πρώτη θέση.
Αυτό που ήθελε το έκανε αλλά υπήρχε μία σημαντική λεπτομέρεια. Στην έξοδο των pits το νερό ήταν αρκετό και έτσι όταν ο Norris βγήκε μπροστά από τον Verstappen μετά την αλλαγή ελαστικών, δεν υπήρχε τρόπος να πατήσει στην εξωτερική και να κερδίσει την πρωτοπορία του αγώνα. Ακόμη κι έτσι βγήκε κερδισμένος αφού βρέθηκε στη 2η θέση, μπροστά από τον Russell.
Οι εναλλαγές συνεχίστηκαν σε έναν καταπληκτικό αγώνα. Ο Russell που είχε σε καλύτερη θερμοκρασία τα ελαστικά του, πήρε πίσω τη 2η θέση από τον Norris. Ο Verstappen είχε διαφορά 5 δευτερολέπτων αλλά γκρίνιαζε για την ανάρτησή του. Η μάχη Russell, Norris όχι απλά δεν είχε τελειώσει αλλά ένα λάθος του πιλότου της Mercedes (είχε βάλει τη σκληρή γόμα) έδωσε και πάλι τη 2η θέση στον Norris.
Ο πιο ανατρεπτικός αγώνας εδώ και χρόνια είχε και συνέχεια. Ο Perez που δεν είχε καν... εμφανιστεί στον αγώνα έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και εγκατέλειψε, αλλά το πρόβλημα ήταν η εγκατάλειψη του Albon. O πιλότος της Williams ήταν άτυχος αφού ο Sainz έκανε τετ α κε με αποτέλεσμα να πέσει πάνω του και να τον οδηγήσει στον τοίχο. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε και πάλι στην πίστα , με τη Mercedes να αποφασίζει να βάλει και τους δύο πιλότους της στα pits. O Russell έβαλε τη μέση γόμα, ενώ ο Hamilton τη σκληρή. Οι δυο τους ήταν στην 4η και 5η θέση.
Στον 59ο γύρο αποχώρησε το αυτοκίνητο ασφαλείας με τον Verstappen να προσπαθεί να ανοίξει τη διαφορά ώστε να μην κινδυνεύσει από τους πιλότους της McLaren και της Mercedes. Ο Russell προσπάθησε να κερδίσει τη θέση από τον Piastri αλλά δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα να χάσει και τη θέση του από τον Hamilton. O 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής... έδειξε στον teammate του ότι χρειάζεται ψυχραιμία για να κάνεις σωστά το προσπέρασμα και κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση.
O Russell ένα γύρο μετά πέρασε και αυτός τον Piastri με την επιλογή της Mercedes να αλλάξει ελαστικά να της φέρνει ακριβώς τους ίδιους βαθμούς με αυτούς που είχε. Ο Russell πάντως δεν ήθελε να αφήσει το βάθρο στον Hamilton και κατάφερε να τον περάσει 2 γύρους πριν το τέλος.
Μετά από έναν απίθανο αγώνα, ο Verstappen πανηγύρισε την 60η νίκη του και 6η φετινή, ανοίγοντας κι άλλο τη διαφορά του από τους διώκτες του. Ο Norris τερμάτισε 2ος και ξέρει ότι αν δεν είχε την ατυχία με το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας θα μπορούσε να ήταν αυτός ο νικητής. Τρίτος τερμάτισε ο Russell.
Hamilton (πήρε και το βαθμό του ταχύτερου γύρου), Piastri, Alonso, Stroll, Ricciardo, Gasly και Ocon συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Πηγή: Google news
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου