menu

Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Όλο και πιο κοντά έρχεται η κατασκευή της γέφυρας-μαμούθ πάνω από το Στενό της Μεσσήνης που θα ενώσει ...


Όλο και πιο κοντά έρχεται η κατασκευή της γέφυρας-μαμούθ πάνω από το Στενό της Μεσσήνης που θα ενώσει τη Σικελία με την ηπειρωτική Ιταλία.

Στις «ράγες» εισέρχεται, όπως όλα δείχνουν, το μεγάλο οδικό έργο σύνδεσης της Σικελίας κα της Καλαβρίας που θα αντικαταστήσει την υφιστάμενη σύνδεση η οποία πραγματοποιείται με φέρι μποτ.

Πρόκειται για τη γέφυρα πάνω από το Στενό της Μεσσήνης, που με βασικό άνοιγμα 3,2 χλμ. θα αποτελέσει τη μακρύτερη κρεμαστή γέφυρα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών της Ιταλίας ανακοίνωσε ότι στις 16 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί το συνέδριο προκαταρκτικών υπηρεσιών που θα σηματοδοτήσει την επίσημη έναρξη της γραφειοκρατικής διαδικασίας για το τεράστιο έργο σύνδεσης της νησιωτικής περιοχής της Σικελίας με την ηπειρωτική Ιταλία.

Ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης και υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Ματέο Σαλβίνι, επισήμανε ότι είναι «πολύ ικανοποιημένος και σίγουρος ότι η συζήτηση θα οδηγήσει στον καθορισμό των απαραίτητων δραστηριοτήτων το συντομότερο δυνατό».

Όπως αναφέρουν ιταλικά ΜΜΕ, εφόσον δεν υπάρξουν καθυστερήσεις, τα εργοτάξια θα εγκατασταθούν προς το τέλος του τρέχοντος έτους, με στόχο η γέφυρα, συνολικού προποϋπολογισμού 14,6 δισ. ευρώ να είναι έτοιμη έως το 2030.

Η γέφυρα θα έχει 6 λωρίδες κυκλοφορίας για αυτοκίνητα (3 ανά κατεύθυνση) και 2 σιδηροδρομικές γραμμές ενδιάμεσα, ενώ θα μπορεί να αντέχει τη διέλευση 200 τρένων ανά ημέρα και έως και 6.000 αυτοκινήτων ανά ώρα.

Φυσικά, δεν είναι λίγοι που έχουν Η γέφυρα θα έχει 6 λωρίδες κυκλοφορίας για αυτοκίνητα (3 ανά κατεύθυνση) και 2 σιδηροδρομικές γραμμές ενδιάμεσα, ενώ θα μπορεί να αντέχει τη διέλευση 200 τρένων ανά ημέρα και έως και 6.000 αυτοκινήτων ανά ώρα.

Φυσικά, δεν είναι λίγοι που έχουν έκφρασει την αντίθεσή τους με την κατασκευή γέφυρας πάνω από το Στενό της Μεσσήνης, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς η περιοχή είναι το σημείο συνάντησης μεταξύ της ευρασιατικής και της αφρικανικής τεκτονικής πλάκας. Πρόκειται για ένα διαβόητο ενεργό ρήγμα που προκάλεσε τον σεισμό της Μεσσήνης το 1908, με δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους.

Η ιταλική κυβέρνηση, ωστόσο, επισημαίνει ότι θα εφαρμοστούν σύγχρονες κατασκευαστικές μέθοδοι που θα διασφαλίσουν ότι η γέφυρα θα αντέχει σε σεισμούς πολλών Ρίχτερ, αλλά και σε ανέμους ταχύτητας έως και 300 χλμ./ώρα. την αντίθεσή τους με την κατασκευή γέφυρας πάνω από το Στενό της Μεσσήνης, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς η περιοχή είναι το σημείο συνάντησης μεταξύ της ευρασιατικής και της αφρικανικής τεκτονικής πλάκας. Πρόκειται για ένα διαβόητο ενεργό ρήγμα που προκάλεσε τον σεισμό της Μεσσήνης το 1908, με δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους.

Η ιταλική κυβέρνηση, ωστόσο, επισημαίνει ότι θα εφαρμοστούν σύγχρονες κατασκευαστικές μέθοδοι που θα διασφαλίσουν ότι η γέφυρα θα αντέχει σε σεισμούς πολλών Ρίχτερ, αλλά και σε ανέμους ταχύτητας έως και 300 χλμ./ώρα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts