Ενυδάτωση, βαθύς καθαρισμός, λάμψη και ομορφιά. Σόρι, αλλά η εμμονή με την αισθητική λεπτομέρεια λέγεται detailing. Και αφορά τη νέα τάση που βγάζει χρήμα
Από χρηματιστής σε πλυντήριο αυτοκινήτων. Η επαγγελματική μετάβαση ενός 23χρονου Αμερικανού, του Larry Kosilla, ακούγεται υποτιμητική.
Όμως αυτός ο τύπος που βλέπετε, κατέληξε να έχει σχεδόν δύο εκατομμύρια ακολούθους στο κανάλι του στο YouTube και τη δική του σειρά προϊόντων detailing.
Τι είναι δαύτο; Σωστά, θέλει διευκρίνιση. Τουλάχιστον για τους αμύητους. Με δυο κουβέντες είναι ο εξονυχιστικός καθαρισμός ενός αυτοκινήτου. Προκύπτει και από το όνομά του – «λεπτομέρεια».
Ξεκινά από τη μπουγάδα -όχι την κλασική με τριψίματα και «τραυματισμούς» του χρώματος- και καταλήγει να χώνεται στην παραμικρή εσοχή, στο τελευταίο πτερύγιο των αεραγωγών, στους θόλους ή την πιο μικρή βίδα στον κινητήρα.
Ο στόχος; Η απόλυτη περιποίηση. Να ‘ναι σα να βγήκε μόλις απτή γραμμή παραγωγής, βρε αδερφέ.
Το επαγγελματικό detailing δεν είναι «γυάλισμα-κέρωμα-τελειώσαμε» αλλά απαιτεί σοβαρή εξειδίκευση.
Πολλές ώρες προσωπικής εργασίας και εκπαίδευσης απαιτούνται μαζί με ένα ζευγάρι απαλά χέρια που μετρούν το βαθμό πίεσης του αλοιφαδόρου στη λαμαρίνα με ακρίβεια λέϊζερ. Εξελίσσεται σε επάγγελμα ακριβό και ιδιαίτερο.
Για να έχετε μία εικόνα μία πλήρης περιποίηση, τύπου «βάλτα όλα μέσα, μάστορα», μπορεί να ξεπερνά και τα €1.500
Στην Αμερική, τη μέκκα των detailers, το επάγγελμα πάει σφαίρα
Υπάρχει μια τεράστια αγορά, το κράτος δε σε εκτελεί φορολογικά αν έχεις ένα ή πενήντα αυτοκίνητα στο γκαράζ και βέβαια υπάρχουν αναρίθμητα club αλλά και διαγωνισμοί τύπου Concours για να δείξεις το αψεγάδιαστο τετράτροχο κόσμημά σου.
Είναι μια ολόκληρη αλυσίδα εργασιών και ευκαιριών. Η Ευρώπη ακολούθησε.
Αυτά φαίνεται να είδε ο Larry Kosilla που πήρε τη βαλίτσα του από τη Νέα Υόρκη και κατέληξε να στήνει τη δική του επιχείρηση detailing.
Mαζί πήρε και το πελατολόγιο της Wall Street.
Δικηγόροι, γιατροί, επιχειρηματίες και άνθρωποι του χρήματος που έχουν υπεραυτοκίνητα στα γκαράζ τους και τα θέλουν πιο καθαρά κι απ’ την τουαλέτα τους. Είναι υποχονδριακό; Ίσως. Αλλά είναι εντυπωσιακό οπτικά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου