Η πιο πρόσφατη εβδομάδα μόδας, που διοργανώθηκε στο Μιλάνο τον Σεπτέμβρη, έδειξε δυο πράγματα.
Πρώτον, ότι η μόδα δεν πεθαίνει ούτε εν καιρώ πανδημίας, και δεύτερον, ότι οι αποστάσεις ασφαλείας τηρούντο κατά γράμμα. Ωστόσο, τα κοινωνικά απομακρυσμένα catwalks, έδωσαν την ευκαιρία να αναδειχθούν μερικά στυλ μαλλιών, που σε προηγούμενες εποχές ίσως να μην τύχαιναν τόσο αναλυτικού σχολιασμού κάτω από τα λαμπερά φώτα της πασαρέλας.
Το αθάνατο Hollywood Updo: Πρώτο παράδειγμα αποτελεί η Fendi, η οποία εγκαινίασε την εβδομάδα με ένα κομψό updo -το οποίο σε μηδέν χρόνο αντέγραψαν οι hair stylists της Prada στα παρασκήνια, βγάζοντας στην «βαριά» πασαρέλα του Μιλάνου 15 μοντέλα εμπνευσμένα από τις κουπ της δεκαετίας του ‘90. Το ίδιο έπραξαν και οι οίκοι μόδας Versace, Valentino και Ferragamo. Αρχική έμπνευση για όλους υπήρξε μια φωτογραφία της Merle Oberon, της πρώτης biracial ηθοποιού της δεκαετίας του ’30 -η οποία προτάθηκε για Όσκαρ για την all time classic ταινία Ο Πύργος των Καταιγίδων.
Η προσέγγιση «κάν’ το μόνη σου»: Το Isolated Heroes του David Sims -ενός από τους πιο διάσημους φωτογράφους μόδας τη δεκαετία του ’90-, χρησίμευσε ως σημείο αναφοράς για την εικόνα των μαλλιών που παρουσίασε αποκλειστικά η Prada στο Μιλάνο. Στην ουσία, η κουπ δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια αυτοσχέδια «αγορίστικη» εκδοχή στα γυναικεία μαλλιά, όπου αρκεί ένα κοφτερό ψαλίδι για να δημιουργήσετε ένα εναλλακτικό καρέ μέχρι το σαγόνι, αφήνοντας την υπόλοιπη χαίτη να μείνει όσο μακριά θέλει. «Με ό, τι συμβαίνει σήμερα στον κόσμο (βλέπε πανδημία και lockdown), οι γυναίκες θέλουν να μπορούν να κάνουν πράγματα στο σπίτι και την ίδια στιγμή να νιώθουν όσο περισσότερο άνετες επιθυμούν με τον πειραματισμό», δήλωσε ο Guido Palau, αποκλειστικός hair stylist της Prada.
THE BEAUTY TEAM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου