Το Facebook News κάνει ντεμπούτο την Παρασκευή σε μερικούς χρήστες στις ΗΠΑ και θα περιλαμβάνει άρθρα επιλεγμένα εν μέρει από τους υπαλλήλους του Facebook.
Η Facebook έχει εκφράσει πολλές φορές τους τελευταίους μήνες την πρόθεση της να μετατρέψει το κοινωνικό δίκτυο σε κορυφαίο μέσο ενημέρωσης για τους χρήστες, τόσο με τις προσπάθειες καταπολέμησης των fake news, όσο και με τη νέα κατηγορία Facebook News που θα εμφανιστεί σταδιακά σε όλους τους χρήστες. Οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει ήδη και μέσα στο 2020 αναμένεται το γενικότερο λανσάρισμα της.
Το Facebook News κάνει ντεμπούτο την Παρασκευή σε μερικούς χρήστες στις Η.Π.Α. Θα περιλαμβάνει άρθρα επιλεγμένα εν μέρει από τους υπαλλήλους του Facebook που «δεν θα έχουν συντακτική παρέμβαση από κανέναν στην εταιρεία». Το περιεχόμενο που θα εμφανίζει η καρτέλα θα είναι επίσης εξατομικευμένο με βάση τα νέα που προτιμούν οι χρήστες και μπορούν να κρύψουν άρθρα, θέματα ή εκδότες που δεν θέλουν να δουν.
Η εταιρεία αναφέρει στο επίσημο blog της ότι ο σκοπός δεν είναι να ανακυκλώνονται οι ειδήσεις που βλέπουμε στο News Feed του λογαριασμού μας από σελίδες που ακολουθούμε ή από sponsored αναρτήσεις. Τα μέσα που ενδιαφέρονται να δουν τις ειδήσεις τους μέσα σε αυτήν την ενότητα θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα standards ακεραιότητας και εγκυρότητας για να πάρουν έγκριση από τη Facebook, ενώ θα υπόκεινται σε διαρκείς ελέγχους για να διασφαλίζεται η αξιοπιστία τους (π.χ. αν υπάρχει clickbait, ρητορική μίσους, παραπληροφόρηση).
Επιπλέον, εάν κάποιος χρήστης διατηρεί συνδρομή σε κάποιο μέσο ενημέρωσης (π.χ. Financial Times) θα μπορεί να τη μεταφέρει εντός του κοινωνικού δικτύου για να παρακολουθεί τα νέα απευθείας από την εφαρμογή του Facebook. Η καρτέλα θα περιλαμβάνει άρθρα από περίπου 200 εκδότες, συμπεριλαμβανομένων των αμερικανικών μεγάλων outlets όπως των Washington Post, Wall Street Journal, NBC News και ABC News, καθώς και τοπικά μέσα σε μεγάλες πόλεις όπως το Chicago Tribune και το Dallas Morning News. Επίσης, θα περιλαμβάνει και συντηρητικές ιστοσελίδες, συμπεριλαμβανομένης της Breitbart News.
https://www.facebook.com/facebook/videos/2149524518683323/
«Εργαστήκαμε πολύ σκληρά για να τιμήσουμε το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να αναγνωρίσουμε τη σημασία του γνήσιου ρεπορτάζ», δήλωσε σε συνέντευξη ο Campbell Brown, ο οποίος επιβλέπει τις εταιρικές σχέσεις των εταιρειών ειδήσεων με το Facebook. Τα στελέχη του Facebook λένε ότι επέλεξαν τους εκδότες με βάση έρευνες που βρήκαν ότι οι χρήστες να θέλουν περισσότερα άρθρα σχετικά με την ψυχαγωγία, την υγεία, τις επιχειρήσεις και τον αθλητισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου