Έρευνα στις συνήθειες των Βρετανών χρηστών του διαδικτύου δείχνει πως ίσως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε τους κωδικούς σας.
Η επιλογή κωδικού για λογαριασμούς email και μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πάντα μια δύσκολη και περίπλοκη υπόθεση. Σε ιδανικές περιπτώσεις, ο κωδικός που θα αποφασίσετε θα είναι δύσκολος για να τον μαντέψει κάποιος άγνωστος, αλλά εύκολος για να τον θυμηθείτε. Σε περίπτωση όμως που επιλέξατε το όνομα ενός αγαπημένου συγκροτήματος ή ήρωα comics για κωδικό, ίσως ήρθε η ώρα για να τον αλλάξετε.
Το εθνικό κέντρο κυβερνοασφάλειας της Μεγάλης Βρετανίας (NCSC) πρόσφατα δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας έρευνας πάνω στους κωδικούς που χρησιμοποιούν οι Βρετανοί χρήστες και, σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ένα τεράστιο ποσοστό καταφεύγει σε «εύκολες λύσεις» όπως ονόματα μουσικών ή φανταστικών χαρακτήρων. Οι πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες τα ονόματα των οποίων γίνονται κωδικοί ήταν οι Blink-182 (285.706), 50 Cent (191.153), Eminem (167.983), Metallica (140.841) και Slipknot (140.833), ενώ από τον χώρο των comics και άλλων φανταστικών χαρακτήρων οι πιο δημοφιλείς επιλογές ήταν Superman (333.139), Naruto (242.749), Tigger(237.290), Pokemon (226.947) και Batman (203.116).
Shutterstock
Παρά το γεγονός ότι αυτή η λίστα αφορά κωδικούς που χρησιμοποιούν Βρετανοί χρήστες του διαδικτύου (οπότε ορισμένοι μπορεί να μην να είναι τόσο «εύκολοι» για να σπάσουν σε άλλες χώρες), όμως δείχνει περίτρανα πως χρειάζεται περισσότερη σκέψη και φαντασία. Άλλωστε το 42% των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε πως θεωρεί ότι θα πέσει θύμα οικονομικής απάτης στο διαδίκτυο.
Εάν λοιπόν ανησυχείτε για το κατά πόσο κοινός είναι ο κωδικός σας, μπορεί να κάνετε μια αναζήτηση στη λίστα των πιο δημοφιλών κωδικών που συνέλεξε το εθνικό κέντρο κυβερνοασφάλειας της Μεγάλης Βρετανίας και εφόσον τον βρείτε εκεί, καλό θα ήταν να τον αλλάξετε άμεσα. Ειδικότερα μάλιστα στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να αποφεύγονται κωδικοί όπως το όνομα της αγαπημένης σας ομάδας ή του πρώτου σας κατοικίδιου, αφού τέτοιο στοιχεία μπορεί να είναι προσβάσιμα σε περισσότερο κόσμο από όσο νομίζατε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου