menu

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Lady Gaga: «Τα μυστικά αρρωσταίνουν»


Η Αμερικανίδα pop star μίλησε για τα προβλήματα ψυχικής υγείας της και την ανάγκη για περισσότερη καλοσύνη στον κόσμο.
Η Lady Gaga έχει μιλήσει πολλές φορές ανοιχτά για τα ψυχικά και σωματικά προβλήματα υγείας που έχει αντιμετωπίσει στο παρελθόν. Πρόσφατα κυκλοφόρησε ένα εφ’ όλης της ύλης ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στη Lady Gaga, ενώ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την παγκόσμια περιοδεία της λόγω της χρόνιας πάθησης ινομυαλγίας.

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, η μητέρα της Gaga, Cynthia Germanotta, τιμήθηκε με το Global Changemakers Award σε φιλανθρωπικό έρανο λόγω των δράσεων της μέσω του ιδρύματος Born This Way. Πριν απονεμηθεί το βραβείο, η Lady Gagaανέβηκε στο βήμα και μίλησε για την ψυχική υγεία, το έργο του φιλανθρωπικού της ιδρύματος και τη στήριξη της μητέρας της.
«Για μεγάλο χρονικό διάστημα έχω παλέψει, επειδή δεν είμαι ανοιχτή με τα θέματα ψυχικής υγείας μου ή  την ψυχική ασθένεια μου. Αλλά πραγματικά πιστεύω πως τα μυστικά σε αρρωσταίνουν» αποκάλυψε η pop star. Η Gaga στη συνέχεια αναφέρθηκε στο έργο του φιλανθρωπικού της ιδρύματος, τονίζοντας πως καταφέρνει να «φέρει ανθρώπους κοντά» ώστε να έχουν «πραγματικές, ειλικρινείς συζητήσεις και να είναι ευγενικοί».
«Η καλοσύνη στο έργο μας δεν ήρθε μετά από δεύτερη σκέψη, είναι η κινητήρια δύναμη σε όσα κάνουμε, είναι το πρίσμα μέσα από το οποίο βλέπουμε κάθε πρόκληση, είναι το πλαίσιο μέσα από το οποίο βρίσκουμε κάθε πιθανή λύση. Για μένα, σχεδόν κάθε πρόβλημα που μπορεί να σκεφτεί κανείς, μπορεί να λυθεί με καλοσύνη» τόνισε η τραγουδίστρια.

Κλείνοντας, η Gaga ευχαρίστησε τη μητέρα της που, όπως είπε χαρακτηριστικά, «δεν φοβήθηκε τις πιο σκοτεινές μου σκέψεις και έκανε αυτό που πολλοί δεν αντιλαμβάνονται πως έχει μεγάλη αξία. Απλά να μου κρατά το χέρι». Καταλήγοντας, η τραγουδίστρια παρομοίωσε τον αυτοκτονικό ιδεασμό με ένα «ξόρκι», το οποίο σπάει με καλοσύνη και ενσυναίσθηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου