menu

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Athens Xclusive Designers Week: Έτοιμοι για μάθημα Tάνγκο στο Ζάππειο;


Athens Xclusive Designers Week: Έτοιμοι για μάθημα Tάνγκο στο Ζάππειο;
Η Αlexandra Fardi υπογράφει ως Alexandra Design και στις 30 Μαρτίου στις 17.00, θα φωτίσει ιστορίες μόδας με χορευτικές πόζες, σε μια ερωτική επίδειξη σε ρυθμό ταγκό.





Γιατί αποφασίσατε να ασχοληθείτε επαγγελματικά με τη μόδα στην Ελλάδα του σήμερα;
Νομίζω ότι ήταν αναπόφευκτο. Από μικρή, ο χώρος της ραπτικής και της μόδας είχε εισβάλλει στη ζωή μου λόγω του επαγγέλματος της μητέρας μου, καθώς την παρακολουθούσα πάντα να ράβει ρούχα κατά παραγγελία σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες κάθε πελάτη. 
Υπήρξα πάντα παρούσα στις πρόβες των πελατών, σε όλη τη διάρκεια της δημιουργίας του τελικού ρούχου, προσπαθώντας να δω και να καταλάβω τη διαδικασία. Έμοιαζε μαγικό στα μάτια μου, πώς δηλαδή ένα κομμάτι ύφασμα μετατρέπεται σε ρούχο. Και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν οι συγκυρίες για να ασχοληθώ με τη μόδα σήμερα.
Πώς θα περιγράφετε τη συλλογή που ετοιμάσατε σε έναν υποψήφιο αγοραστή του εξωτερικού, αν κλεινόσασταν στο ασανσέρ μαζί του;
Ωραία ερώτηση! Καταρχάς υποθέτω ότι ο υποψήφιος αγοραστής δε θα είχε κλειστοφοβία για να μπορώ με ηρεμία να του αναλύσω τη συλλογή μου. Και αφού ξεπεράσουμε το ενδεχόμενο αυτό, στη συνέχεια θα προσπαθούσα να τον κάνω να φανταστεί τη συλλογή μου λέγοντάς του πρώτα απ' όλα να κλείσει τα μάτια και να μεταφερθεί σε μια σάλα χορού, στο σκοτάδι, όπου ακούγεται μόνο ο ήχος από τα τακούνια μιας χορεύτριας.
Απόλυτη ησυχία. Δύο φιγούρες (άνδρας-γυναίκα) στήνονται για να ξεκινήσουν να χορεύουν. Η μουσική ξεκινά και ανάβουν τα φώτα. Το ζευγάρι αρχίζει να χορεύει αργεντίνικο τανγκό. Θα ήθελα ο αγοραστής να επικεντρωθεί μόνο στη γυναίκα, να μην τη χάσει από τα μάτια του, καθώς αυτή είναι η γυναίκα της συλλογής μου, όπως μεταφέρεται έξω από τη σάλα χορού στην καθημερινή ζωή. Μια γυναίκα δυναμική, με πάθος, χωρίς να θυσιάζει τίποτα από τη θηλυκότητα της. Ελπίζω μόνο να φτάσει ο χρόνος που θα παραμείνουμε κλεισμένοι στο ασανσέρ για να μπορέσω να ολοκληρώσω τη περιγραφή όλων των ρούχων.
Ποιους σχεδιαστές ή οίκους θαυμάζετε και γιατί;
Δεν υπάρχει αμφιβολία…Πιστεύω ότι ο Yves Saint Laurent και η Coco Chanel αποτελούν πρότυπα θαυμασμού για εμάς τους νέους σχεδιαστές. Από εκεί και πέρα μου αρέσουν πολύ οι οίκοι Balmain και Balenciaga, η Alberta Ferretti και ο Elie Saab για την πρωτοτυπία και τη διαφορετικότητά τους.
Tι είναι αυτό που σας κάνει να διαφέρετε από τους συνάδελφους σας σχεδιαστές; Ποια είναι η ταυτότητα του brand που φέρει την υπογραφή σας;
Πιστεύω ότι κάθε σχεδιαστής εκφράζει τα συναισθήματά του μέσω των ρούχων του. Νομίζω ότι ο καθένας έχει να δώσει κάτι διαφορετικό στο κομμάτι της μόδας, να παρουσιάσει τη δική του οπτική ματιά. Έτσι με τη σειρά μου προσπαθώ να κάνω το ίδιο.
Πάντα με εξιτάρει η δημιουργία ενός ρούχου γιατί κάθε ρούχο είναι διαφορετικό και κάθε άνθρωπος που θα το φορέσει επίσης, αλλά η χαρά της δημιουργίας και η ευχαρίστηση που διαγράφεται στο πρόσωπο της κάθε γυναίκας που θα φορέσει ένα καινούργιο ρούχο στα μέτρα της μου δίνει ευχαρίστηση και ενέργεια για να μπορώ να συνεχίζω. Πηγή έμπνευσης αποτελούν τα πάντα γύρω μου για να μου δώσουν το έναυσμα να φανταστώ και να δημιουργήσω. Γι' αυτή τη συλλογή, με ενέπνευσε η γυναίκα που είναι δυναμική, με πάθος για ζωή, ξέρει τι θέλει, το διεκδικεί χωρίς να χάσει τη θηλυκότητα και τη κομψότητά της.
Ποια είναι η ιδανική μούσα-γυναίκα για τα ρούχα σας;
Τα ρούχα μου απευθύνονται στη γυναίκα του σήμερα που έχει αυτοπεποίθηση.
Πώς φαντάζεστε την προσωπική σας διαδρομή στην ελληνική μόδα να εξελίσσεται τα επόμενα πέντε χρόνια;
Αν και δε μου αρέσει να σχεδιάζω το μέλλον, γιατί θέλω να κοιτώ και να επικεντρώνομαι μόνο στο παρόν, θα ήθελα πρώτα απ' όλα να μπορώ να διατηρήσω την έμπνευση και τη φαντασία που έχω μέχρι σήμερα και το brand μου να γίνει πιο αναγνωρίσιμο απ' ότι σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε την υπέρβαση με εκπληκτικά περίτεχνη πολ ποζίσιον για το GP στην Ίμολα

Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε την υπέρβαση απέναντι στις μεγάλες αναβαθμίσεις των McLaren και Ferrari, έλυσε τα μεγάλα χθεσινά προβλήματα με τις ρυθ...

Popular Posts