menu

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Μια έκθεση εμπνευσμένη από τους ερωτικούς στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου


Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έχοντας την ιδιαιτερότητα να συνδυάζω στιγμές με τραγούδια, συνειδητοποίησα χρόνια πριν, πως στο soundtrack της ζωής μου τα περισσότερα τραγούδια ανήκουν στον στιχουργό με το μεγαλύτερο ίσως ελληνικό στιχουργικό έργο, τον Λεύτερη Παπαδόπουλο. Ορμώμενη από το γεγονός αυτό, ξεκίνησα να δημιουργώ μια σειρά έργων, εμπνευσμένα από τους ερωτικούς κυρίως στίχους του σπουδαίου Λευτέρη Παπαδόπουλου. Μέρος της δουλειάς αυτής, που περιλαμβάνει ασπρόμαυρα έργα -γυμνά και πορτραίτα- διαφόρων διαστάσεων,είναι η έκθεση ΕΡΩΤΑΣ | ΦΩΣ.



Έρωτας Φως της Εμμανουέλας Αργυροπούλου στο PIRÉE.
Και άλλοι καλλιτέχνες -ζωγράφοι κυρίως- ξεκίνησαν από στίχους μου, για να φιλοτεχνήσουν πίνακες τους, να σκηνοθετήσουν θεατρικές παραστάσεις ή να φτιάξουν γλυπτά που τ' αγάπησα πολύ (ένα από αυτά, με αφετηρία έμπνευσης την Αργυρώ, από το τραγούδι "Οδός Αριστοτέλους”, το έχω απέναντί μου, στο «στο γραφείο μου να μου κάνει παρέα). Οι φωτογραφίες της Εμμανουέλας όμως, με έπιασαν σφιχτά από το χέρι, με ταξίδεψαν, έδωσαν μιαν άλλη, ευρύτερη διάσταση σε αυτά που γράφω. Την ευχαριστώ θερμά. Και είμαι βέβαιος ότι ο δρόμος της φωτογραφίας είναι ολάνοιχτος για κείνη.


Βέβαιη πως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε τραγουδήσει | χορέψει |γελάσει | δακρύσει | ερωτευτεί | μια έστω φορά με κάποιο από τα τραγούδια του Λευτέρη Παπαδόπουλου, νιώθω πως η έκθεση αυτή, πως ο άνθρωπος αυτός, αφορά όλους μας. Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος λευτέρωσε το συναίσθημα και την φαντασία μου και κάπως έτσι ο Έρωτας έγινε Φως.

Εμμανουέλα Αργυροπούλου

Info
Εγκαίνια: Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου στις 20:00
Διάρκεια Έκθεσης: 9/2/18 - 4/3/18
Την έκθεση θα εγκαινιάσει ο Λευτέρης Παπαδόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Moby - Almost Home (with Damien Jurado)

 

Popular Posts