menu

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

ZZ Top - La Grange (Live From Gruene Hall) | Stages


 

Sting - Fragile: Nothing comes from violence


 

Joe Bonamassa Official - "Mountain Time" - Live From The Royal Albert Hall


 

Art Εικόνες


 

Elvin Bishop - "Fooled Around and Fell in Love" (at Cain's Ballroom)


 

Sting - 04.12.23 - It‘s Probably Me (ft. Gregory Porter)


 

«Lamborghini 35 years»: Αποκαλυπτήρια νέου έργου της Μίνας Παπαθεοδώρου-Βαλυράκη


  Αποκαλυπτήρια του νέου έργου της για την επέτειο των 60 χρόνων της     Lamborghini

Τα αποκαλυπτήρια του νέου έργου της Μίνας Π. Βαλυράκη, έγιναν στην έδρα της Lamborghini στην Κηφισιά, στην Trident Cars από τον ιδιοκτήτη της Trident cars και επίσημο αντιπρόσωπο της Lamborghini στην Ελλάδα κ. Γιώργο Λυμπεράκη που ανέλυσε όλο το concept του έργου αποκαλύπτοντάς το στο κοινό.

Η εκδήλωση των αποκαλυπτηρίων, πραγματοποιήθηκε στις 28 Δεκεμβρίου από τον κ. Λυμπεράκη και τον Πρόεδρο της εταιρείας Ναύαρχο κ. Τσούνη στη έδρα της εταιρείας στην Κηφισιά, με την παρουσία της καλλιτέχνιδος και του γιου της Αλεξάνδρου Βαλυράκη.


Το παρών στα αποκαλυπτήρια του έργου, έδωσαν φιλότεχνοι και λάτρεις των πλέον διάσημων exotic cars της Lamborghini, καθώς συλλέκτες και φίλοι της ζωγράφου, η κα Ζωή Κωνσταντοπούλου Πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, η κα Γεωργία Σαμαρά Πρόεδρος του Ιδρύματος Α. Σαμαρά και του Ιδρύματος

ΙΒΠ, η κα Έλλη Στάη, η κα Majd Saman της Tanweer, o κος Βασίλης Αποστολόπουλος, ο κος Κρίτων Λεντούδης, οι κύριοι Θανάσης και Χρήστος Παπαθεοδώρου, ο Dr. Tzermias, o Dr. Φουστάνος, η κυρίες Αλεξία και Φαίδρα Νίκου Παπανδρέου, οι κύριες Μαίρη, Μαριαλένα και Μαρίνα Τουρκολιά, ο αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού και η κα Πετράκη και πλήθος φίλων της εταιρείας και της καλλιτέχνιδος.

Το έργο τις επόμενες ημέρες, θα μεταφερθεί στην Ιταλία στην έδρα της εταιρείας Lamborghini, στο Μουσείο της, στην Sant’Agatha Bolognese στη Modena.


Joe Bonamassa - "Crossroads" LIVE @ The Bitter End NYC 12.5.23


 

Marten Lou - My Love For You (Yebba‘s Heartbreak)


 

Curtis Harding - "I Won't Let You Down"


 

by Vogue France


Γαλλική Vogue

Vogue France

Βραβευμένο από την Bella Hadid και εμφανές στις πιο μοδάτες πασαρέλες της σεζόν, τα γκρι τζιν είναι το νέο απαραίτητο χειμερινό mast. 


Röyksopp - 'Stay Awhile (feat. Susanne Sundfør)' (Official Visualiser)


 

Night Time (feat. Line Gøttsche)


 

Still Corners - The Last Exit (Full Album)


 

Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

Sultan + Shepard - Hold Me Closer


 

Good morning everyone Καλημέρα !!


 Good morning everyone Καλημέρα !!

Kid Francescoli - "Moon" (Official Video)


 

Οι Ταινιοθήκη της Εβδομάδας – Απόγονοι αρχόντων και σκλάβων


Δυο σημαντικά φιλμ, το ένα ομολογουμένως με λίγη καθυστέρηση, βγαίνουν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα, και αξίζουν της προσοχής σας.

Κριτική από τον Άκη Καπράνο

Χρειάστηκαν 220.000 πίνακες ζωγραφικής, και πέντε χρόνια κοπιαστικής δουλειάς για να ολοκληρωθούν «Οι χωρικοί», η νέα ταινία κινουμένων σχεδίων των Ντορότα Κομπιέλα και Χιού Βέλχμαν, αμφότεροι υπεύθυνοι για το «Ο Αγαπημένος σου Βίνσεντ» του 2017, με ήρωα τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ και τεχνοτροπία ταιριαστά εξπρεσιονιστική, σαν τους δικούς του πίνακες. Κι όμως, το μυθιστόρημα με το οποίο καταπιάνονται εδώ, έκανε περισσότερα χρόνια να γραφτεί, απ’ όσα έκανε να γυριστεί η ταινία: Ο γεννημένος στην Πολωνική επαρχία Βλάντισλαβ Ρέιμοντ, ξεκίνησε να γράφει το βιβλίο του το 1897, για να το ολοκληρώσει το 1909, μετά από πολλές περιπέτειες με την υγεία του, φτιάχνοντας ουσιαστικά μια μεγαλόπνοη, ηθογραφική παραβολή, καμωμένη από τις δικές του αναμνήσεις. Για το βιβλίο αυτό, που σήμερα θεωρείται η σημαντικότερη προσφορά της χώρας στη παγκόσμια λογοτεχνία, κέρδισε το βραβείο Νόμπελ το 1924 – δύο χρόνια πριν, «Οι χωρικοί» είχαν ήδη μεταφερθεί, για πρώτη φορά, στον κινηματογράφο.

Κεντρική ηρωίδα η 19χρονη Γιάγκνα που μεγαλώνει στη Λίπκα, ένα χωριό της βορειοκεντρικής Πολωνίας, στις αρχές του 20ου αιώνα. Αναγκάζεται να παντρευτεί έναν πολύ μεγαλύτερό της πλούσιο γαιοκτήμονα που, ακολούθως, μεταφέρει στο όνομα της τα καλύτερα χωράφια του. Εκείνη βέβαια αγαπά τον γιο του αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, ειδικά σε εποχές σαν κι αυτή, με τις αλλαγές να διαδέχονται η μία την άλλη, και τη ζωή να αλλάζει δίχως να κοιτάζει τη δική τους μελαγχολία, που θα έλεγε και ο Σαββόπουλος. Σκληρές οι εποχές, σκληροί και οι άνθρωποι. Η δε δράση χωρίζεται σε τέσσερις εποχές, ξεκινώντας από το φθινόπωρο και φτάνοντας μέχρι το καλοκαίρι. Και οι Κομπιέλα & Βέλχμαν, δίχως την ξεκάθαρη πυξίδα του Βαν Γκογκ, ακολουθούν μια πιο περίπλοκη διαδρομή, αναζητώντας στην εικόνα τον ιμπρεσιονιστικό τόνο του συγγραφέα. Είναι αυτή η επιλογή που δίνει στην ταινία μια διαχρονική αίσθηση, την ίδια στιγμή που αισθάνεσαι πως παρακολουθείς εικόνες «παγωμένες» στο χρόνο, παγιδευμένες ανάμεσα στον λυρισμό και την τεκμηρίωση. Και στο αισθητικό αυτό κομψοτέχνημα αντανακλάται όλη η πλάση, στην τρυφεράδα αλλά και την αγριότητα της. Γιατί κάθε άνθρωπος στη γη είναι απόγονος όλων των αρχόντων και όλων των σκλάβων που έζησαν ως τώρα.

Στη «Λίμνη Φάλκον» στο Κεμπέκ είναι που περνά τις διακοπές του ο 14χρονος Γάλλος Μπαστιάν και η οικογένεια του. Εκεί θα γνωρίσει την 16χρονη Χλόη, την κόρη της οικογενειακής φίλης που τους φιλοξενεί. Boy meets girl, η πιο συνηθισμένη ιστορία του κόσμου θα πείτε. Κι όμως, από το πρώτο πλάνο έχεις την αίσθηση πως όλα εδώ μοιάζουν «γνήσια» και «αυθεντικά». Γιατί η Σαρλότ Λεμπόν, σε ένα ντεμπούτο σπάνιας ευαισθησίας, μοιάζει να κινηματογραφεί τα πάντα για πρώτη φορά – κι εμείς νιώθουμε σα να τα βλέπουμε πρώτη φορά. Δύσκολο να σε υποβάλλει κάτι στο ξεκίνημα του, και η Λεμπόν διατηρεί σταθερό το βλέμμα της μέχρι τέλους, ακόμα κι όταν τα πράγματα μοιάζουν περίπλοκα: Τόσο μακριά και τόσο κοντά στην εφηβεία ο Μπαστιάν, τόσο μακριά και τόσο κοντά στην ενηλικίωση η Χλόη. Ο πρώτος επιθυμεί διακαώς να την φτάσει, η δεύτερη μοιάζει να τη φοβάται.

Γι’ αυτό και το σμίξιμο τους είναι τόσο ταιριαστό, γι’ αυτό και εκείνος θα δεχτεί να περάσει από διάφορες δοκιμασίες για την αγάπη της, όπως, για παράδειγμα, να κολυμπήσει στη λίμνη που σύμφωνα με τη Χλόη κρύβει μέσα της ένα φάντασμα – κι αυτός δεν ξέρει καν να κολυμπά. 

Ο μεγαλύτερος άθλος της Λεμπόν είναι η ευκρίνεια με την οποία φιλμογραφεί το αχαρτογράφητο και απροσδιόριστο τοπίο της εφηβείας, και αυτή είναι που «ξεκλειδώνει» μοναδικά όλο το δράμα. Αφήστε δε που η τρυφεράδα της γραφής της δεν μπλοκάρει ούτε τη μελαγχολία, αλλά ούτε και το παιχνίδισμα με το Φανταστικό (άλλωστε, σε αυτή την ηλικία, όλα δείχνουν ακόμα Φανταστικά), που οδηγεί την ταινία σε ένα υπέροχα ανοιχτό φινάλε. Σημειώστε πως η «Λίμνη Φάλκον» παρουσιάστηκε στην 15νθήμερο των Σκηνοθετών στο Φεστιβάλ των Καννών, και είναι βασισμένη σε ένα κόμικ («Une soeur», του Μπαστιάν Βιβέ).

Lane 8 - Watermelon Wormhole


 

Best of Abakus


 

Popular Posts