Την Κυριακή είναι η ημέρα της μητέρας, η ημέρα της μουσικής είναι κάθε μέρα. Τραγούδια από την δεκαετία του '40 μέχρι σήμερα που δείχνουν το πως βλέπει η μουσική 'την Μαμά της'
Πρέπει να γίνεις εσύ ήλιος για να φωτίσεις τους σβησμένους ήλιους των άλλων. Δεν υπάρχουν ιδέες, υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες, κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.
Πού να βρω μια ψυχή σαρανταπληγιασμένη κι απροσκύνητη, σαν την ψυχή μου, να της ξομολογηθώ;
Δε ζυγιάζω, δε μετρώ, δε βολεύουμαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι …
Με πολύ μπουρλέσκ και καμπαρέ στυλ, η Jennifer Lopez βρέθηκε στο Met Gala με τον μέλλοντα σύζυγό της Alex Rodriguez. Εκείνος με δέρμα το πολύ 30άρη όπως φαίνεται στη φωτογραφία ακριβώς από κάτω. Εκείνη με κορμί που ζηλεύουν όλες οι γυναίκες από 18 μέχρι 100.
Στο κόκκινο χαλί πόζαρε προτάσσοντας τα οπίσθια της, όμως δε γινόταν να μην φωτογραφίσουν όλοι το ντεκολτέ της. Ένα ντεκολτέ που δεν έχει παρουσιαστεί τόσο πληθωρικό στο παρελθόν. Το φόρεμα της είχε κι ένα κόψιμο στο σημείο των γλουτών ώστε να μπορεί να ξεμυτίζει το πόδι. Κι εκεί προικισμένη η Lopez.
Λίγα άλμπουμ από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 και τις αρχές της δεκαετίας του '80 έχουν παραμείνει στο προσκήνιο όπως αυτά των Talking Heads. Αλλά πως να ονομάζαμε το είδος της μουσικής που υπάρχει σε αυτά; Rock? Pop? ή New Wave?
Στη δυσκολία λοιπόν να επιλέξουμε, βρίσκεται η συνεχής ακαταμάχητη έλξη μας σε αυτά. Και αυτή η δυσκολία δεν προκλήθηκε τυχαία. Ο ανυπόμονος στις μουσικές κατηγοριοποιήσεις και προσδοκίες David Byrne και το υπόλοιπο συγκρότημα, συνέχισαν να δοκιμάζουν και να μπαίνουν σε νέα εδάφη και τότε άρχισαν να βρίσκουν την πραγματική επιτυχία.
Όταν έφτασαν λοιπόν να δημιουργήσουν το τέταρτο άλμπουμ τους 'Remain in Light' το 1980, έψαχναν να αλλάξουν τον τρόπο που έγραφαν μέχρι τότε τραγούδια. Και αντί να αφήσουν τα ηνία στον Byrne, «η μπάντα ήθελε μια πιο δημοκρατική διαδικασία και έτσι προσπάθησαν κάτι που δεν είχαν κάνει ποτέ πριν».
Τα ΜΕΤ Gala είναι, παραδοσιακά πλέον, η αφορμή για τους σταρ να δώσουν τον καλύτερό τους -ή ίσως και τον χειρότερο- ενδυματολογικά. Τίποτα δεν είναι πολύ ακραίο, τίποτα δεν απαγορεύεται, τίποτα δεν αποκλείεται... Και βέβαια, φέτος, πρωταγωνίστησε, για άλλη μια φορά, στην εκκεντρικότητα η Lady Gaga.
O Ίβο Βαν Χόβε ανεβάζει σε μια παράσταση δυο έργα του Ευριπίδη, για πρώτη φορά στην Επίδαυρο, στις 26 και 27 Ιουλίου
Της Βαρβάρας Σαββίδη.
Αδιαμφισβήτητα το γεγονός του καλοκαιριού η σύμπραξη του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου με την περίφημη Comédie-Française. Τον παλαιότερο εν ενεργεία θίασο παγκοσμίως, από όπου έχουν περάσει – και συνεχίζουν – εμβληματικά ονόματα του θεάτρου. Πόσο μάλλον, όταν εντάσσει στο πλούσιο ρεπερτόριό της ελληνική τραγωδία, σε μια παράσταση που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην ιστορία της Κομεντί, στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Κι ακόμη περισσότερο, όταν τη σκηνοθεσία υπογράφει ο πρωτοπόρος Ivo Van Hove, καλλιτεχνικός διευθυντής του Toneelgroep Amsterdam, με παρουσία στα σημαντικότερα θέατρα διεθνώς και σημαντικές συνεργασίες, όπως αυτή με τον David Bowie με αφορμή το κύκνειο άσμα του, το μιούζικαλ Lazarus.
Στη μια φωτογραφία η 61χρονη σέξι ηθοποιός ποζάρει γυμνή στην πισίνα αφήνοντας ακάλυπτο το στήθος της, ενώ στην άλλη κάθεται με τα πόδια ανοιχτά θυμίζοντας σκηνή από το «Βασικό Ένστικτο».
Η Σάρον Στόουν παραμένει σέξι στα 61 της και ποζάρει γυμνή για την πορτογαλική Vogue.H Σάρον Στόουν ποζάρει γυμνή για το τεύχος Μαΐου της Πορταγαλικής Vogue και μας δείχνει πόσο καλλίγραμμο κορμί έχει στα 61 της χρόνια.
Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν ο χρόνος έχει φερθεί παραπάνω από καλά στη διάσημη ηθοποιό που εξακολουθεί να ανάβει φωτιές με τις αναλογίες της.
Η Στόουν μάλιστα μοιράστηκε στο Instagram δυο από τις φωτογραφίες του περιοδικού κερδίζοντας φυσικά τα κολακευτικά σχόλια των followers.
Στη μια φωτογραφία η 61χρονη σέξι ηθοποιός ποζάρει γυμνή στην πισίνα αφήνοντας ακάλυπτο το στήθος της, ενώ στην άλλη κάθεται με τα πόδια ανοιχτά θυμίζοντας σκηνή από το «Βασικό Ένστικτο».
Στην συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό η Στόουν μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι στην αρχή της καριέρας της τη δεκαετία του '80 οι σκηνοθέτες δεν τη θεωρούσαν ελκυστική.