ΚΡΙΤΙΚΗ: Η «Priscilla» δείχνει τη σκοτεινή πλευρά του Έλβις και είναι η Σοφία Κόπολα στα καλύτερά της.
ΛΕΝΕ ΟΤΙ δεν πρέπει ποτέ να συναντήσεις τους ήρωές σου, αλλά σίγουρα δεν πρέπει να αρχίσεις να τους ερωτεύεσαι σε μια ξένη χώρα όταν είσαι 14 ετών (στα 24 τους) , να σου δίνουν χάπια, να σου υπαγορεύουν τι ρούχα θα φοράς και να σε παγιδεύουν. μια έπαυλη ενώ πάνε να γ@μήσουν στάρλετς και γκρουπ.
Τέτοια είναι η κατάσταση της νεαρής Πρίσιλα Πρίσλεϋ στην Πρισίλα της Σοφίας Κόπολα , μια μαγευτική νέα ταινία πιστά προσαρμοσμένη από τα απομνημονεύματα του Πρίσλεϋ το 1985Ο Έλβις και εγώ. Όπως λέει η ιστορία, η Priscilla Beaulieu (την οποία υποδύεται η Cailee Spaeny ) συναντά τον ειδικό Elvis Presley ( Jacob Elordi ) τον Σεπτέμβριο του 1959, ενώ αυτός βρίσκεται στη Δυτική Γερμανία. Είναι μόλις 14 ετών και εκείνος είναι ήδη ροκ σουπερνόβα, που υπηρετεί στον στρατό για να κατευνάσει τις πατριωτικές φαντασιώσεις του κυρίου του, του συνταγματάρχη Τομ Πάρκερ . Οι δύο πρώτοι διασταυρώνονται σε ένα πάρτι στο ενοικιαζόμενο σπίτι του Έλβις, όπου τα μάτια του κοιτούν πέρα από όλες τις γυναίκες που ταιριάζουν στην ηλικία τους και εκπαιδεύονται στο κορίτσι που δεν είχε θέση. Ενώ η έφηβη Πρισίλα είναι κατανοητά μεθυσμένη από τη γοητεία του θεού της μουσικής, το βλέμμα με τα νεκρά μάτια του Έλορντι δείχνει κάτι πιο ανατριχιαστικό. Είναι μια σκηνή που ίσα μέρη συναντιούνται-χαριτωμένα και μπαίνουν στο λάκκο των λιονταριών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου