Περπάτησε στο κόκκινο χαλί με ελάχιστο μακιγιάζ κατά την διάρκεια της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας στην Νέα Υόρκη.
Η Καναδή ηθοποιός, μοντέλο και ακτιβίστρια είναι ένα από τα πρόσωπα της νέας καμπάνιας διεθνούς φήμης εταιρίας κοσμημάτων. Περπάτησε στο κόκκινο χαλί με ελάχιστο μακιγιάζ κατά την διάρκεια της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας στην Νέα Υόρκη. Συνοδευόταν από τους δύο γιους της Μπράντον και Ντίλαν, οι οποίοι εμφανίζονται μαζί της στην καμπάνια και μίλησε για το πώς αγκαλιάζει τη «φυσική ομορφιά».
«Η δεκαετία του ’90 ήταν η δεκαετία του ’90 και τώρα είναι το 2023» δήλωσε η Άντερσον στο ET. «Μου αρέσει να κάνω πράγματα που είναι διαφορετικά, νιώθω ότι…[και] αυτό είναι ένα νέο κεφάλαιο της ζωής μου».
Σχολίασε ότι, ενώ της αρέσει να μένει χωρίς μακιγιάζ ωστόσο εξακολουθεί να είναι δύο ώρες μπροστά στον καθρέφτη «γιατί η φυσική ομορφιά το απαιτεί».
Σημειώνεται ότι εκτός από την καμπάνια που πρωταγωνιστεί, η Άντερσον έκανε το ντεμπούτο της στο Μπρόντγουεϊ ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο κυκλοφόρησε την αυτοβιογραφία της με τίτλο «Love, Pamela».
«Κάνω πράγματα που πάντα ήθελα να κάνω. Και πάντα λέω στα παιδιά μου: “Αυτό είναι η επιτυχία. Είναι να κάνεις τα πράγματα που αγαπάς”» εξήγησε η σταρ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου