Η σειρά είναι διαθέσιμη από τις 2 Αυγούστου στην πλατφόρμα του Disney+.
Στις 27 Ιουνίου παρατηρήθηκε ένα έντονο ενδιαφέρον στις αναζητήσεις της Google για τον όρο «The Bear Sweater». Να είναι αναφορά στο Winnie the Pooh ή σε μία από τις καλύτερες σειρές που έχουμε δει τελευταία; Το δεύτερο και ο λόγος για την βραβευμένη σειρά του FX «The Bear».
Ο νέος κύκλος της σειράς έχει ήδη κυκλοφορήσει σε κάποιες χώρες (στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο από τις 2 Αυγούστου στην πλατφόρμα του Disney+) και ο αγχώδης ήρωάς του, τον οποίο υποδύεται ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ, φορούσε ένα ωραίο πουλόβερ σε ένα από τα επεισόδια. Και έτσι η δημοφιλία του ήρωα και της σειράς λειτούργησε εκτοξεύοντας το ενδιαφέρον για τις στιλιστικές του επιλογές στην οθόνη.
«Το Bear έχει τόσους πολλούς θαυμαστές του στιλ του των ηρώων γιατί ο μέσος άνδρας θέλει να είναι καλοντυμένος, αλλά για κάποιο σκοπό», εξηγεί στο BBC ο Cam Wolf, συγγραφέας που αναλύει τις εμφανίσεις της σειράς για τους αναγνώστες του. «Αυτό το ημι-χρηστικό πλεονέκτημα είναι τόσο ελκυστικό... Κάποτε ο στρατός τροφοδοτούσε το στιλ των ανδρών. Τότε ήταν η εποχή των Mad Men - οι άνθρωποι ήθελαν να ντύνονται όπως ο Don Draper επειδή ήταν επιτυχημένος και επιθυμητός. Ο χαρακτήρας του Carmy στο The Bear είναι η επόμενη παράταση αυτού» του φαινομένου.
Και επειδή το «The Bear» διαδραματίζεται σε μια κουζίνα αντί για ένα γραφείο, ο Wolf σημειώνει ότι είναι ακόμα πιο εύκολο να αντιγραφούν πολλά από τα βασικά κοστούμια της σειράς. «Οποιοσδήποτε μπορεί να βρει on-line ένα ζευγάρι Dickies και ένα ζευγάρι τσόκαρα Birkenstock Boston», εξηγεί.
Πάντως αυτή η προσιτότητα είναι σκόπιμη, σύμφωνα με την ενδυματολόγο της σειράς Courtney Wheeler. Η ίδια αποκαλύπτει ότι συχνά τη ρωτούν από πού παίρνει τα απλά λευκά μπλουζάκια του ο Carmy (από την εταιρεία ρούχων εργασίας του Οχάιο Velva Sheen και τη γερμανική εταιρεία Merz B Schwanen).
Όσο για το viral γκρι πουλόβερ, μπορεί να μοιάζει με το πλεκτό πουλόβερ που φορούσε ο Κρις Έβανς στο Knives Out το 2019, ωστόσο, είναι πολύ πιο προσιτό. Σύμφωνα με την Wheeler, είναι από την εταιρεία J Crew.
Η μόδα και το φαγητό
Ο χώρος της μόδας είναι σε αλληλεπίδραση με τον χώρο της κουζίνας. Εμπνέεται και εμπνέει. Από τη μία δηλαδή βλέπουμε διάφορα πιάτα να υμνούνται στα υφάσματα πολλών ρούχων κι από την άλλη βλέπουμε ότι σε σημαντικό βαθμό οι εργαζόμενοι σε μια κουζίνα εκφράζονται μέσω των ενδυματολογικών τους επιλογών. «Οι σεφ είναι καλλιτέχνες κατά βάθος», όπως το θέτει ο σεφ Brian Pancir, εταιρικός διευθυντής μαγειρικής στο Thompson Hospitality και ένας ιδιωτικός σεφ για τους New York Yankees. Παράλληλα, υπάρχει μια ενδιάμεση συνεργασία, καθώς πολλοί σχεδιαστές συνεργάζονται χώρους εστίασης για τις στολές του προσωπικού.
Βέβαια η σειρά δεν στοχεύει απλά στο να δείχνει απλά sexy ο πρωταγωνιστής της όταν εργάζεται στην κουζίνα και ενώ καταρρέει συναισθηματικά. Αφορά επίσης τη μετατροπή των ρούχων εργασίας σε ένα είδος πανοπλίας, ενσωματώνοντας ένα βαθύτερο σκοπό στην αισθητική.
Με πληροφορίες από BBC Culture
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου