Όποιος αγαπάει την αυτοκίνηση ένα πράγμα ονειρεύεται να δει στη χώρα μας. Τα πρώτα οχήματα ευρείας παραγωγής που να κατασκευάζονται επί ελληνικού εδάφους. Και η μικροκινητικότητα θα μπορούσε να είναι η ιδανική ευκαιρία για να μπει στο παιχνίδι η Ελλάδα. Made in Greece ηλεκτρικά «παπιά»; Γιατί όχι; Αν κάτσεις και το σκεφτείς λίγο πιο σφαιρικά, […]
Αν κάτσεις και το σκεφτείς λίγο πιο σφαιρικά, λίγο πιο ψύχραιμα, ίσως να καταλήξεις πως στην πραγματικότητα η Ελλάδα δε χρειάζεται ένα αυτοκίνητο ως εθνικό προϊόν.
Είναι μία χώρα με πάνω από το μισό πληθυσμό της συγκεντρωμένο σε δύο μεγάλα αστικά κέντρα και μία αγορά όπου τα δίτροχα ποσοστιαία την κατατάσσουν ανάμεσα στις κορυφαίες της Ευρώπης. Οπότε, γιατί να υπάρχει τόση πρεμούρα για ένα αυτοκίνητο και όχι για μία μοτοσικλέτα;
Σε μία χώρα που η ατμομηχανή της είναι ο τουρισμός, σε μία χώρα που η «βαριά» βιομηχανία δουλεύει στο ρελαντί, οποιοδήποτε Chaos, Next e.go ή Keraboss μοιάζει σαν μία ευκαιρία ώστε να βγάλει κανείς τα απωθημένα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είτε ανήκει στους lovers, είτε στους haters.
Αν κάτσει όμως κανείς και σκεφτεί τα δεδομένα θα ήταν μάλλον προτιμότερο να μιλούσαμε για μία made in Greece μοτοσικλέτα παρά για ένα αυτοκίνητο. Ειδικότερα όταν πρόκειται για κάτι από τα παλιά (βλέπε Pony), για κάτι εξωπραγματικό (Chaos), για κάτι ανέφιχτο (e.Go Life), για κάτι ερασιτεχνικό (Keraboss)…
Εδώ υπάρχει μια πραγματική ευκαιρία. Η ευκαιρία της μικροκινητικότητας σε συνδυασμό με την ηλεκτροκινητικότητα. Η ευκαιρία της παραγωγής σε ελληνικό έδαφος από ηλεκτρικά πατίνια μέχρι και ηλεκτρικά σκούτερ.
Βλέπετε, η παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι απλούστερη τόσο στη διαδικασία της όσο και στην απαίτησή της για προμηθευτές αφού υπάρχουν πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη. Ένα το κρατούμενο…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου