menu

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2023

Γιατί η Lana Del Rey μιλάει για την οικογένειά της στο "Tunnel Under Ocean Blvd"


Η τιμώμενη του 2023 Women in Music Visionary του Billboard μιλάει με την οικογένεια τον Jack Antonoff και κάνει ένα άλμπουμ στο σαλόνι της.

Υπάρχει, μάλιστα, μια σήραγγα κάτω από την Ocean Boulevard. Αν και μερικοί διαδικτυακοί θεατές υποψιάστηκαν ότι το τούνελ, το οποίο ενέπνευσε το όνομα του επερχόμενου άλμπουμ της Lana Del Rey , Did You Know That There's a Tunnel Under Ocean Blvd , που θα κυκλοφορήσει στις 24 Μαρτίου, μπορεί να βρίσκεται στο Myrtle Beach, SC, ο Del Rey αποκάλυψε πρόσφατα ότι η υπόγεια σήραγγα βρίσκεται στην πραγματικότητα στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια — όχι μακριά από το Λος Άντζελες, όπου ο Ντελ Ρέι έζησε τα τελευταία έξι χρόνια.

Η χρήση της εικονογραφίας SoCal από την τραγουδίστρια-τραγουδοποιό ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος της σύνθεσης τραγουδιών της για πάνω από μια δεκαετία, από τις απεικονίσεις του Born To Die (2012) μέχρι την παλιά γοητεία του Χόλιγουντ μέχρι τις νύξεις του Norman Fucking Rockwell (2019) στη Venice Beach. Ενώ είναι επίσης παρούσα και στο νέο της έργο, η Del Rey παραδέχεται ότι δεν είναι τόσο επικεντρωμένη στο «οικοδόμημα του κόσμου» όπως κάποτε, και αντίθετα «ζει από τον λαιμό και πάνω», εστιάζοντας την τέχνη της σε πιο στιχουργικά και οικεία τραγούδια. .

Το Del Rey's Tunnel Under Ocean Blvd συζητά άγνωστες λεπτομέρειες και ιστορίες για την «οικογένεια καταγωγής» της, ειδικά σε τραγούδια όπως το «Fingertips», το οποίο λέει ότι «λέει τα πάντα για όλους από την πρώτη μέρα». Λίγες εβδομάδες πριν από την κυκλοφορία του, η Del Rey – η οποία είναι η τιμώμενη του Billboard για το 2023 Women in Music Visionary – μιλά για τη δημιουργία του άλμπουμ στο σαλόνι της και γιατί είναι έτοιμη να μιλήσει για την οικογένειά της.

Πώς ξεκίνησε να διαμορφώνεται το νέο σας άλμπουμ;

Ο Mike Hermosa , ο οποίος παρήγαγε τα περισσότερα τραγούδια αυτού του άλμπουμ, ερχόταν στο σπίτι μου και τον άκουγα στο σαλόνι μου να παίζει πιάνο. Δεν είναι καν μουσικός full time. Είναι DP, κάμεραμαν. Θα τον άκουγα να παίζει και θα έλεγα "μπορώ να το ηχογραφήσω;" ή θα ηχογραφούσα κρυφά κάτι.

Τελικά ρώτησα αν μπορούσε απλώς να συνεχίσει να παίζει και θα μπορούσα να τραγουδήσω. Έπειτα, κάθε Κυριακή που δεν δούλευε, έβγαζε νουντλς και εγώ τραγουδούσα. Έτσι γράψαμε το πρώτο τραγούδι: «Did You Know That There's a Tunnel Under Ocean Blvd». Ήξερα αμέσως ότι μου άρεσε πολύ, πολύ.

Μου άρεσε πόσο χαλαρό ήταν το γράψιμο με τον Μάικ. Δεν είχε σκύλο στον αγώνα. Δεν τον ενδιέφερε τίποτα πέρα ​​από το να παίζει. Είναι διασκεδαστικό που ολόκληρο το άλμπουμ δεν ένιωθα ότι φτιάχναμε ένα μέχρι το τέλος όταν μπήκε ο Jack Antonoff και είπε «Μου αρέσει πολύ αυτό. Μπορώ να βάλω κάτι πάνω από αυτό;» Όταν μπαίνει ο Τζακ, ξέρεις ότι κάνεις πραγματικό δίσκο.

Πιστεύετε ότι αυτή η περιστασιακή προσέγγιση στη σύνθεση τραγουδιών ήταν ικανή να σας ανοίξει δημιουργικά;

Αυτή η διαδικασία ήταν σχεδόν σαν αυτόματο τραγούδι. Απλώς ήξερα ακριβώς κάθε λέξη για να τραγουδήσω για όλα όσα έπαιζε γιατί οι συγχορδίες ήταν τέλεια διατεταγμένες. Νομίζω ότι το γενικό συναίσθημά μου όταν έγραφα αυτό το άλμπουμ ήταν απλώς, «ουάου, ήμουν τυχερός».

Επίσης, συνειδητοποίησα ότι, ακόμη και όταν αναζητώ τόσα άλλα πράγματα στη ζωή μου, η μουσική με αναζητά πραγματικά. Είναι σαν ένα πουλάκι να με ακολουθεί. Κάπως όταν δεν ήθελα να κάνω μουσική, μου παρουσίασαν τους καλύτερους συνεργάτες που έχω γνωρίσει. Μόλις τα είχα στο σαλόνι μου. Συνειδητοποίησα ότι η μουσική είναι το μόνο πράγμα που εμφανίζεται συνεχώς για μένα, ακόμα κι όταν ψάχνω για κάτι άλλο.

Αφού τραγουδούσες τόσο αυτόματα, όπως το έθεσες, πήγες πίσω και έκανες επεξεργασία ή το άφησες ως έχει;

Υπήρχε πολύ μοντάζ, γιατί ήταν ως επί το πλείστον ένα ρεύμα συνείδησης, αλλά κάθε τόσο θα έχω ένα ολοκληρωμένο τραγούδι να μου έρχεται πλήρως διαμορφωμένο. Το τραγούδι "Fingertips" δημιούργησα σε μια συνεδρίαση, το σημείωσα την φωνή και το έστειλα στον [παραγωγό και συνθέτη] Drew Erickson . Επέστρεψε κοντά μου την επόμενη μέρα με γεμάτη ορχήστρα. Και πάλι, ένιωσα τόσο τυχερή για τα τραγούδια, τυχερή για αυτούς τους παραγωγούς, τυχερή για το έργο.

Έχετε τον Jack Antonoff να επιστρέφει σε αυτόν τον δίσκο. Έχει δουλέψει σε τόσα πολλά μεγάλα άλμπουμ τα τελευταία πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένων δύο δικών σας ( Norman Fucking Rockwell και Chemtrails Over the Country Club ). Ως κάποιος που έχει δουλέψει μαζί του τόσο συχνά, ποιο είναι το μυστικό του; Γιατί όλοι θέλουν να συνεργαστούν μαζί του;

Μπορεί να παίξει οτιδήποτε σε οποιοδήποτε όργανο. Μπορεί να χωρέσει τα σωστά όργανα και μελωδίες σε κάθε ιδέα που είχατε. Νομίζω ότι παίζει περίπου 16 όργανα. Για εμάς, είναι σίγουρα πολύ συνεργατικό. Νομίζω ότι πιθανώς από όλα τα έργα που έχει δουλέψει, θα έλεγε ότι του δίνω την περισσότερη κατεύθυνση.

Είναι αστείο γιατί πρόσφατα άκουσα όλους τους δίσκους του που έκανε όταν ήταν στο γυμνάσιο και εξακολουθώ να ακούω τόσα πολλά από αυτά που έχει κάνει στον νέο δίσκο του Taylor [Swift] από αυτόν τον δίσκο του γυμνασίου. Είναι απλώς παραγωγικός. Είναι εντελώς άγριο να το βλέπεις. Γι' αυτό είναι τόσο διασκεδαστικό γιατί πραγματικά μπορείς να δημιουργήσεις οποιονδήποτε ήχο μαζί του.

Είναι και ο άντρας του κοριτσιού. Το καταλαβαίνει!

Είναι επίσης ένας διακεκριμένος καλλιτέχνης στο άλμπουμ. Πώς προέκυψε αυτό;

Τελείωσα με το άλμπουμ και ήρθε για μερικές μέρες. Καθίσαμε εκεί και είπα, «ας παίξουμε πιάνο». Μπορώ να φτιάξω ένα τραγούδι από οτιδήποτε παίζει ο Τζακ. Στην πραγματικότητα, έτσι ξεκίνησε και ο Norman . Απλώς παίζει και εγώ τραγουδάω. Άρχισε να παίζει κάτι και μετά σκεφτόμουν την αρραβωνιαστικιά του [Margaret Qualley] που απλά δεν μπορώ να ζήσω χωρίς να την αγαπώ. Άρχισα να τραγουδάω «συνάντησα τη Μάργκαρετ σε μια ταράτσα / φορούσε λευκά / κι εκείνος ήταν σαν / «Μπορεί να είχα πρόβλημα».

Τον ρώτησα τι πιστεύει ότι πρέπει να πούμε στον δεύτερο στίχο γιατί με αυτόν και τη Μάργκαρετ ήταν μια κατάσταση «όταν ξέρεις ότι ξέρεις». Είχε την ιδέα να τραγουδήσει για το τι πρέπει να κάνεις όταν δεν ξέρεις. Άρχισε να τραγουδάει και του είπα ότι έπρεπε να το τραγουδήσει μόνο στο δίσκο. Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό.

Ποια συνολικά θέματα προσπαθήσατε να αποτυπώσετε σε αυτόν τον δίσκο;

Η οικογένεια καταγωγής είναι το γενικό θέμα. Νομίζω ότι με το Blue Banisters ήθελα να αποτυπώσω και αυτή την ιδέα, αλλά την πέταξα κάτω από το ραντάρ. Προσπαθούσα να απαντήσω σε κάποιες επικρίσεις που είχα ακούσει να λέγονται μετά το Chemtrials … κυρίως ότι οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πολλά για μένα. Δεν προώθησα καθόλου σκόπιμα αυτό το θέμα των Blue Banisters .

Σε αυτό το άλμπουμ, πρέπει να τελειώσω πραγματικά τις σκέψεις μου και να γίνω πολύ συγκεκριμένος, κάτι με το οποίο δεν ένιωθα εντελώς άνετα πριν… Αναφέρω τον παππού μου, τον αδερφό μου, τον πατέρα μου, τον θείο μου τον Ντέιβ.

Στο τραγούδι "Fingertips", τραγουδώ "Charlie stop smoking / Caroline θα είσαι μαζί μου / το μωρό θα είναι καλά; / Θα έχω ένα δικό μου;» Νομίζω ότι μπόρεσα να μιλήσω για αυτό επειδή ο Mike ήταν τόσο απλός στη συνεργασία μας. σε Όλα στο σαλόνι μου, το επέτρεψε.

Το "Fingertips" λέει τα πάντα για όλους από την πρώτη μέρα μέχρι τώρα.

Είσαι νευρικιά που θα είσαι τόσο προσεχώς για την οικογένειά σου σε αυτόν τον δίσκο;

Ήμουν. Ήμουν τόσο άβολα. Τότε, με τη χάρη του Θεού, ένιωσα εντελώς αποφορτισμένος.

Ο πατέρας σου, Ρομπ Γκραντ, κυκλοφορεί ένα άλμπουμ στη Decca Records στις 9 Ιουνίου και θα εμφανιστείς σε δύο τραγούδια. Ήταν πάντα μουσικός;

Ο μπαμπάς μου έπαιζε πάντα πιάνο και τραγουδούσε όταν ήταν νεότερος με τον θείο μου που είναι ταξιδιώτης οργανοπαίκτης για την Emmylou Harris και τον Buddy Guy. Έγραφαν ρεκόρ χώρας παλιά. Δεν ξέρω πώς και πότε του ήρθε. Αλλά νομίζω ότι μόλις αποφάσισε ότι ήθελε να το ηχογραφήσει. Και [ο μάνατζέρ μου] το έπαιξε για την Decca Records και τους άρεσε.

Δεν είμαι ομιλητικιά όταν πρόκειται για τον εαυτό μου, αλλά θα μάθετε τόσα πολλά για μένα ακούγοντάς τον. Δίνει τόσο πολύ πλαίσιο στην οικογένεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TWO LANES - Closer (Official Video)

 

Popular Posts