menu

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022

Πώς η Julia Roberts έσπασε το «γυάλινο ταβάνι» για τις πρωτοκλασάτες σταρ του σινεμά


Με την οικονομική συμφωνία που έκλεισε για την συμμετοχή της στην ταινία «Erin Brockovich».

Η δημοφιλής ηθοποιός έσπασε το «γυάλινο ταβάνι» για τις πρωτοκλασάτες γυναίκες σταρ του κινηματογράφου, όταν ζήτησε αμοιβή 20 εκατομμύρια δολάρια για τον ρόλο της στην ταινία «Erin Brockovich» του 2000. Ως εκείνη τη στιγμή, καμία γυναίκα ηθοποιός δεν λάμβανε την ίδια αμοιβή με τους άνδρες συναδέλφους της, όπως τους Tom Cruise και Tom Hanks, που διέπρεπαν στο box office της δεκαετίας του '90 μαζί με την Julia Roberts.

Η σχετική ενημέρωση έγινε από την Αμερικανίδα ηθοποιό στο πλαίσιο συζητήσεων για τις εκδηλώσεις History Talks που διοργάνωσαν η A+E Networks και το History Channel στην Ουάσιγκτον.

Reuters / Mario Anzuoni
Όταν η βραβευμένη πρωταγωνίστρια ερωτήθηκε για τις τακτικές που εφαρμόζει στις διαπραγματεύσεις για ίσες αμοιβές, η ηθοποιός απάντησε πως δεν είναι στη φύση της να διαμαρτύρεται, αλλά να λέει: «Ας σοβαρευτούμε. Ας είμαστε δίκαιοι». Υπογράμμισε πως κέρδισε την αμοιβή της μετά τις εισπρακτικές επιτυχίες στις ταινίες «Pretty Woman», «Notting Hill» και «My Best Friend's Wedding».
«Όταν εργάζομαι, δουλεύω πολύ σκληρά» είπε χαρακτηριστικά. «Είμαι έτοιμη. Είμαι στην ώρα μου. Είμαι προετοιμασμένη. Είμαι χαρούμενη. Είμαι μέσα» τόνισε, σημειώνοντας ότι θέλει να γνωρίζει ποια θα είναι η αμοιβή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

TWO LANES - Closer (Official Video)

 

Popular Posts