menu

Σάββατο 16 Ιουλίου 2022

Αθώος δηλώνει ο Kevin Spacey στις κατηγορίες για σεξουαλική επίθεση


Οι κατηγορίες αφορούν το διάστημα πριν από 17 χρόνια και ο Kevin Spacey δηλώνει πως είναι αθώος. Μιλώντας στο δικαστήριο του Λονδίνου σήμερα, 14 Ιουλίου, αρνήθηκε τις τέσσερις κατηγορίες για σεξουαλική επίθεση στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και την κατηγορία για σεξουαλική πράξη χωρίς συναίνεση. 

Στον ηθοποιό χορηγήθηκε άνευ όρων εγγύηση και η δίκη είναι προγραμματισμένη για τις 6 Ιουνίου 2023, ενώ η προκαταρκτική ακρόαση θα συμβεί στις αρχές του ίδιου έτους.

Invision/AP/REX/Shutterstock / Richard Shotwell

Η δήλωσή του είχε ως εξής: «Εκτιμώ τη δήλωση της Βασιλικής Εισαγγελικής Υπηρεσίας που προσεκτικά υπενθύμισαν στα ΜΜΜ και στο κοινό ότι δικαιούμαι μια τίμια δίκη και πως είμαι αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίον. Ενώ είμαι απογοητευμένος με την απόφασή τους να προχωρήσουν, θα εμφανιστώ εθελοντικά στην Μεγάλη Βρετανία αμέσως μόλις μπορέσει αυτό να κανονιστεί και να υπερασπιστώ τον εαυτό μου ενάντια στις κατηγορίες, για τις οποίες είμαι βέβαιος πως θα αποδείξω την αθωότητά μου».

Τον προηγούμενο μήνα, το Channel 4 ανακοίνωσε μια νέα σειρά ντοκιμαντέρ για την άνοδο και την πτώση του Spacey.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts