menu

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

Η κόρη του John Travolta, Ella Bleu, κάνει το ντεμπούτο της στη μουσική με το single «Dizzy»


Και ο ηθοποιός δηλώνει κατενθουσιασμένος.

Η κόρη του John Travolta, Ella Bleu, κυκλοφόρησε το πρώτο της single με τίτλο «Dizzy» την Παρασκευή 7 Ιανουαρίου και μοιράστηκε τα νέα στα social media. 

H 21χρονη μουσικός και τραγουδοποιός είναι η κόρη του διάσημου ηθοποιού από τον τελευταίο γάμο του με την Kelly Preston. Η ίδια συνόδευσε τις σχετικές της αναρτήσεις, γράφοντας: «Είμαι τόσο ευτυχής και ενθουσιασμένη με το πρώτο μου single. Το ετοιμάζω εδώ και πολύ καιρό όμως μέσα μου είμαι ακόμη εκείνο το παράξενο 14χρονο και το λατρεύω!».

Ο πατέρας της επίσης ανήρτησε το σχετικό βίντεο και μοιράστηκε το Link του τραγουδιού, σημειώνοντας: «Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για την Ella!».

Ο John Travolta επίσης έχει στενή σχέση με τη μουσική. Το 1976, σε ηλικία 22 ετών, κυκλοφόρησε το πρώτο του single με τίτλο «Let her in», που έφτασε στο Top 10 των singles chart της Αμερικής. Δυο χρόνια μετά επέστρεψε στη δεκάδα με την συμπρωταγωνίστρια του Grease, Olivia Newton-John, με τα τραγούδια «You’re The One That I Want» και «Summer Nights».

Το 2009, ο John και η Ella συνεργάστηκα για την κωμωδία της Disney «Οld Dogs» όπου η Ella υποδύθηκε την Emily Greer.

Το «Dizzy» είναι διαθέσιμο σε όλες τις πλατρφόρμες streaming.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sailing

 

Popular Posts