menu

Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021

Πώς αντιδρά η Sarah Jessica Parker στις κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση κατά του Mr Big


Η Sarah Jessica Parker τοποθετήθηκε σχετικά με τις πρόσφατες καταγγελίες από πολλές γυναίκες εις βάρος του συναδέρφου της Chris Noth με μια δήλωση που δημοσιοποίησε μαζί με τους συμπρωταγωνιστές της Kristin Davis και Cynthia Nixon.

«Είμαστε βαθιά θλιμμένες από τις κατηγορίες κατά του Chris Noth. Στηρίζουμε τις γυναίκες που βγήκαν και μίλησαν και μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους. Ξέρουμε πως είναι πολύ δύσκολο και τις συγχαίρουμε γι' αυτό».

Στις 16 Δεκεμβρίου, δυο γυναίκες βγήκαν μπροστά και κατήγγειλαν σεξουαλικές επιθέσεις από τον 67χρονο ηθοποιό. Μια ηθοποιός κατήγγειλε παρά φύγει βιασμό το 2004 σε ηλικία 22 ετών. Ανακαλώντας την επώδυνη εμπειρία, ανέφερε: «Συνειδητοποίηση ότι υπήρχε αίμα στο ρούχο μου. Εξαφανίστηκα από εκεί μέσα. Πήγα στο σπίτι των φίλων μου. Έκανα ράμματα. Ήρθαν δυο αστυνομικοί. Δεν τους είπα ποιος ήταν».

Μια δεύτερη γυναίκα επίσης κατήγγειλε «πλήρη βιαιότητα» εκ μέρους του ηθοποιού σε μια συνεύρεσή τους στο διαμέρισμά του το 2015. «Έλεγε πως ο γάμος είναι μια απάτη. Πως η μονογαμία δεν είναι αληθινή. Μου έκανε σεξ από πίσω σε μια καρέκλα. Ήμασταν μπροστά σε έναν καθρέφτη. Έκλαιγα όσο γινόταν...Πήγα στο μπάνιο και ντύθηκα. Ένιωθα απαίσια. Όλα μου τα όνειρα με τον αστέρα που αγαπούσα για χρόνια, εξαφανίστηκα».

Ο ηθοποιός που είναι παντρεμένος με την Tara Wilson από το 2012, αρνήθηκε τις κατηγορίες λέγοντας: «Οι κατηγορίες εναντίον μου από γυναίκες που γνώρισα πριν χρόνια ή ακόμη και δεκαετίες είναι κατηγορηματικά ψευδείς. Το όχι σημαίνει όχι. Οι συνευρέσεις έγιναν κοινή συναινέσει. Μου είναι δύσκολο να μην αναρωτηθώ για ποιον λόγο αυτές oι ιστορίες βγήκαν τώρα. Δεν ξέρω τον λόγο, ξέρω όμως τούτο: Δεν επιτέθηκα σε αυτές τις γυναίκες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Organic House Music Mix May 2024

 

Popular Posts