menu

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

O Michael Caine Επιβεβαιώνει πως δεν Αποσύρεται από την Υποκριτική


Ο ίδιος ο δημοφιλής ηθοποιός διέψευσε τις φήμες.

Ο Michael Caine σε πρόσφατη συνέντευξή του αναφέρθηκε στα προβλήματα με τη σπονδυλική του στήλη που τον αναγκάζουν να περπατά με δυσκολία.

«Η συμμετοχή μου στο Best Sellers ήταν η τελευταία ως τώρα. Δεν έχω δουλέψει εδώ και μια διετία. Έγραψα δυο βιβλία που εκδόθηκαν με επιτυχία, έτσι δεν είμαι ηθοποιός, είμαι συγγραφέας», είπε χαρακτηριστικά, δίνοντας τροφή στις φήμες περί τερματισμού της καριέρας του.

Ωστόσο, οι εκπρόσωποι του βραβευμένου ηθοποιού εξήγησαν πως δεν έχει αποσυρθεί από την ηθοποιία  και πως αυτό που εννοούσε ο ίδιος με τις δηλώσεις του είναι ότι οι μέρες του σε θέσεις κεντρικού ηθοποιού έχουν παρέλθει».

Αργότερα, ο Caine έγραψε στο tweeter: «Δεν έχω αποσυρθεί και δεν το ξέρουν πολλοί αυτό».   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sailing

 

Popular Posts