menu

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Η Halle Berry για τον Van Hunt: «Τώρα είναι η Ώρα μου για Αληθινή Αγάπη»


Η δημοφιλής ηθοποιός αναφέρθηκε στο ειδύλλιό της με τον «ιδανικό» για εκείνη Van Hunt.

Όπως είπε χαρακτηριστικά στο Entertainment Tonight: «Είναι η ώρα μου. Ήρθε επιτέλους η ώρα μου και ο σωστός άντρας επιτέλους εμφανίστηκε».

Η 55χρονη πρωταγωνίστρια και ο 51χρονος σύντροφός της εμφανίστηκαν μαζί στο «Women in Hollywood Celebration» του περιοδικού Elle στο Academy Museum of Motion Pictures του Λος Άντζελες αυτή την εβδομάδα. H Halle δώρισε ένα φλοράλ φόρεμα Dundas x Revolve και ο αγαπημένος της ένα κοστούμι μωβ. 

Το ερωτευμένο ζευγάρι έκανε γνωστή τη σχέση του τον περασμένο χρόνο ενώ τα νέα επιβεβαίωσε η ίδια η Halle στον instagram λογαριασμό της. Ο τραγουδιστής και παραγωγός, επίσης ανοίχτηκε σχετικά με τη σχέση τους λέγοντας πως η ηθοποιός είναι η μούσα του που τον μετάτρεψε σε ένα νέο πρόσωπο. 

«Η έμπνευση από τη σχέση μας διαπερνά τα πάντα, ακόμη και την γονεϊκότητα. Είμαι ένας εντελώς άλλος άνθρωπος και αυτό έχει εξελίξει κάθε πλευρά της ζωής μου». 

Η Halle έχει έναν 8χρονο γιο, τον Maceo με τον πρώην σύζυγό της Oliver Martinez, ενώ προηγουμένως ήταν παντρεμένη με τους Eric Benet και David Justice και έχει μια 13χρονη κόρη, την Nahla με το9ν πρώην της, Gabriel Aubry.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sailing

 

Popular Posts