menu

Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

Ο Μίκης Θεοδωράκης σήμερα έχει γενέθλια, γιορτάζει τα 96 του χρόνια.


Χρόνια πολλά στον Μίκη της καρδιάς μας!

Σήμερα γίνεται 96 χρονών!!

Ευχόμαστε κάθε χρόνο και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.

Χρόνια πολλά, Μίκη! Χρόνια πολλά στον Μίκη, τον ογκόλιθο της μουσικής αυτής της χώρας, στον Μίκη των μελοποιημένων ποιητών, στον αγωνιστή της ζωής, στον Μίκη που πορεύτηκε και πορεύεται με τον λαό.

Χρόνια πολλά στον Μίκη που, με τη μουσική του και την παρουσία του, δίνει και θα δίνει – και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς – ελπίδα και κουράγιο.

Στα περβόλια, μες στους ανθισμένους κήπους

αν σε πάρω, Χάρε, στο κρασί

αν σε πάρω στον χορό και στο τραγούδι

τότες χάρισέ μου μιας νυχτιάς ζωή

'' Έχω συμφιλιωθεί με το Χάρο. Είναι φιλαράκος μου. Ξέρετε είχα πάντα φοβία με τον κουρέα. Δεν μπορούσα να μου πιάνει το κεφάλι και να με στριφογυρίζει . Άλλωστε στο τραγούδι μου "Στα Περιβόλια" έχω... χορέψει μαζί του. Ό,τι κι αν γίνει εγώ τον Χάρο τον έχω νικήσει. Ας έρθει λοιπόν όποτε θέλει.

Τι θα ήθελα να ξαναζήσω;; Να ξαναγύριζα στον Πύργο της Ηλείας, τότε που πήγαινα στη Γ΄ Γυμνασίου κι έγραφα τα πρώτα μου τραγούδια και κάθε βράδυ καθόμαστε στο τραπέζι ο πατέρας μου, η μητέρα μου, ο Γιάννης κι εγώ. Κι όταν άκουγαν το τραγούδι μου, τραγουδάγαμε όλοι μαζί. Κι αν το τραγούδι μου είχε έναν ρυθμό βαλς, σηκωνόταν ο πατέρας κι έπαιρνε τη μητέρα και χορεύανε.

Πότε θα τα ξαναπούμε; Δεν μπορώ να σας καλέσω στην κηδεία μου.''

Μίκης Θεοδωράκης. Από την παρουσίαση του βιβλίου του ''Μονόλογοι στο Λυκαυγές" τον Μάρτιο του 2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

by Vogue η Shakira στο Metgala 24

                                 by Vogue η Shakira στο Metgala 24

Popular Posts