Η ίδια αποκαλύπτει για ποιο προϊόν έγραψε στα social media: «Χριστός και Παναγιά! Αυτό είναι το καλύτερο σαμπουάν του πλανήτη!»
Όσον αφορά στα επαγγελματικά της, το νέο είναι ότι η Drew Barrymore επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη μετά από πέντε χρόνια απουσίας, πρωταγωνιστώντας στην κωμωδία The Stand In (παίζοντας μάλιστα δυο ρόλους σε έναν).
Αλλά όσον αφορά στην προσωπική της φιλοσοφία για τη ζωή (με την ίδια να αποτελεί την πιο χαρακτηριστική εκπρόσωπο των new age hippies στο Χόλιγουντ -και όχι μόνο)-, μάλλον αυτό το νέο είναι πολύ πιο εκκωφαντικό:
Η εταιρεία καλλυντικών Garnier μόλις ανακοίνωσε ότι η 45χρονη ηθοποιός είναι η νέα πρέσβειρα της μάρκας για τη σειρά σαμπουάν, conditioner και leave-in θεραπείας για τα μαλλιά Whole Blends, χωρίς θειικά άλατα, parabens, τεχνητά αρώματα και γλουτένη.
Η ίδια η Barrymore, ως αυθεντικό παιδί των λουλουδιών, λέει: «Πάντα ήθελα κάθε προϊόν φροντίδας που βάζω στο πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά μου να ήταν όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φύση. Και, πόσο μάλλον όταν έπρεπε πολλά από αυτά τα προϊόντα να χρησιμοποιούνται από μικρά παιδιά, όπως είναι οι δυο κόρες μου. Ακόμη πιο πολύ εκνευριζόμουν, που τέτοιες φυσικές και αγνές καλλυντικές συνθέσεις ήταν συνήθως πολύ ακριβές για τον μέσο καταναλωτή».
Η επαφή της Drew Barrymore με την Garnier ξεκίνησε ακριβώς έτσι: σαν μια απλή καταναλώτρια, που μια μέρα αγόρασε από το σούπερ μάρκετ το Olive shampoo και conditioner της μάρκας Whole Blends. Αφού το δοκίμασε, μπήκε κατευθείαν σε όλους τους λογαριασμούς της στα social media και έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας που την δείχνει να κρατά τα δυο προϊόντα: «Holy Cow (σ.σ.: όπως λέμε εμείς «Χριστός και Παναγιά»), αυτό είναι το καλύτερο σαμπουάν στον κόσμο. Και είναι τόσο οικονομικό. Είναι εμμονή!».
Λίγους μήνες μετά, η Garnier της πρότεινε να συμμετέχει στην νέα καμπάνια των προϊόντων Whole Blends. Η Barrymore όχι μόνο δέχθηκε πρόθυμα να πρωταγωνιστήσει, αλλά η ίδια έγραψε τα κείμενα, επιμελήθηκε το δημιουργικό και τη σκηνοθεσία της διαφημιστικής καμπάνιας, ενώ έχει και σημαντικό λόγο στο συνολικό μάρκετινγκ της Garnier.
και σημαντικό λόγο στο συνολικό μάρκετινγκ της Garnier.
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό People, η ηθοποιός λέει: «Τα προϊόντα είναι καταπληκτικά και καλά για τα μαλλιά σας, αλλά αυτό που είναι ακόμα πιο υπέροχο είναι ότι η μάρκα κάνει πολλά περισσότερα καλά πράγματα με στόχο να γίνει ο πλανήτης μας πιο πράσινος. Το γεγονός και μόνο ότι η παραγωγή των προϊόντων έχει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προς τη βιωσιμότητα, όπως και το ότι η Garnier συνεργάζεται στενά με οργανισμούς όπως η Greenener Beauty και η Bee Conservancy, με οδήγησε να συμμετέχω όσο πιο ενεργά μπορούσα στην προώθηση της σειράς Whole Blends. Και νιώθω ευλογημένη που μπορώ να λέω με βεβαιότητα σε σας και στα παιδιά σας ότι τα πιο απαραίτητα και αγαπημένα προϊόντα περιποίησης για κάθε καταναλωτή, παρασκευάζονται με καθαρά και αγνά συστατικά προσφερόμενα επιπλέον σε πολύ προσιτή τιμή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου