Ακόμα και στις «κόντρες» του ο σπουδαιος κωμικός ηθοποιός δεν φαίνεται να χάνει την αίσθηση του χιούμορ του.
Οι δικαστικές κόντρες στον χώρο του θεάματος συχνά αφορούν σοβαρά ζητήματα, όμως ορισμένες φορές δίνουν την δυνατότητα στους εμπλεκόμενους να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους στο χιούμορ. Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση ίσως είναι η «διαμάχη» μεταξύ του Bill Murray και των Doobie Brothers.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο Bill Murray χρησιμοποίησε το «Listen to the Music» των Doobie Brothers στην διαφημιστική καμπάνια για μια νέα σειρά ρουχισμού για γκολφ με την υπογραφή του, χωρίς όμως να έχει αποκτήσει τα σχετικά δικαιώματα για την χρήση του τραγουδιού.
Μέσω ενός «επικού» εξώδικου, ο δικηγόρος του rock συγκροτήματος τόνισε πως «είναι ένα καλό τραγούδι. Ξέρω πως θα συμφωνήσετε επειδή συνεχώς το χρησιμοποιείτε στις διαφημίσεις για τις Zero Hucks Given μπλούζες γκολφ. Όμως, δεδομένου ότι δεν έχετε πληρώσει για να το χρησιμοποιείτε, ίσως θα πρέπει να αλλάξετε το όνομα σε “Zero Bucks Given”».
Στην συνέχεια ο δικηγόρος σχολίασε πως «σε αυτό το σημείο υποτίθεται πως πρέπει να αναφέρω την αμερικάνικη νομοθεσία πνευματικών δικαιωμάτων, να σας γδάρω που δεν συμμορφωθήκατε με κάποιο εδάφιο που βαριέμαι να βρω και να σας απειλήσω μια αιωνιότητα στην κόλαση γι’ αυτό».
«Όμως το έχετε ήδη κερδίσει αυτό με εκείνες τις ταινίες “Γκάρφιλντ”. Και ήδη ξέρετε ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε μουσική σε διαφημίσεις χωρίς να πληρώσετε για αυτή. Θα είμασταν σχεδόν εντάξει με αυτό, εάν οι μπλούζες δεν ήταν τόσο, μα τόσο άσχημες. Έτσι λοιπόν και σύμφωνα με τα αθάνατα λόγια του Jean Paul Sartre, “αντίο, γκόλφερ. Και πληρώστε”» κατέληξε το εξώδικο.
Η «απάντηση» δεν άργησε να έρθει από τον δικηγόρο του ηθοποιού, Alexander Yoffe, ο οποίος άφησε και ο ίδιος «αιχμές» για τους Doobie Brothers σε ανάλογο ύφος. Ξεκινώντας, ο δικηγόρος συνεχάρη τον συνάδελφο του για το χιούμορ του «σε μια εποχή που ο κόσμος και η χώρα χρειάζονται να γελάσουν» και που υπενθύμισε πόσο λείπει η ζωντανή μουσική από την καθημερινότητα.
Ανάμεσα στα πολλά λογοπαίγνια με τους τίτλους τραγουδιών του συγκροτήματος, ο Yoffe εκθείασε τους Doobie Brothers και υπεραμύνθηκε των στυλιστικών επιλογών του Murray, αποκαλύπτοντας πως «το 75% της γκαρνταρόμπας που αποτελείται από μπλούζες πόλο, σορτς και παντελόνια William Murray. Πείτε με προκατειλημμένο, αλλά εμείς πιστεύουμε ότι ο Bill και τα αδέρφια έχουν από τα πιο έξυπνα και δημιουργικά είδη lifestyle». Αναγνωρίζοντας πάντως πως δεν είχαν αποκτηθεί οι σχετικές άδειες για τις επίμαχες διαφημήσεις, ο δικηγόρος του Murray προσφέρθηκε να «επανορθώσει» με μπλούζες.
«Σας παρακαλώ, ενημερώστε μας για τα νούμερα σας, των Tom Johnston, Patrick Simmons, Michael McDonald και John McFee, καθώς και ποια από τις μπλούζες του πελάτη μας θεωρείτε λιγότερο κακόγουστες και ευχαρίστως θα αναβαθμίσουμε τις γκαρνταρόμπες σας και ευελπιστούμε ότι θα γίνετε νέοι οπαδοί του brand. Τουλάχιστον “αυτό πιστεύει αυτός ο αφελής”» καταλήγει ο Yoffe.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου