Ίσως η καλύτερη στιγμή της βραδιάς;
Με μία επιτυχημένη παρουσίαση από τον Jimmy Kimmel και αρκετά φαβορί έξω από την κούρσα, τα «PandEmmys» έφεραν στο προσκήνιο τις καλύτερες σειρές της χρονιάς και ένα πολύ συναισθηματικό in memoriam.
Η πρώτη post lockdown απονομή που πραγματοποιήθηκε σε άδειο στούντιο και χωρίς κόκκινο χαλί, τα φετινά Emmys εικονοποίησαν το δυστοπικό σενάριο της εποχής με τους μισούς των «Friends» σε εμφάνιση έκπληξη, μια υπέρ-ενθουσιασμένη Zendaya να αναδεικνύεται στη νεότερη νικήτρια δραματικού Ά Γυναικείου Ρόλου αλλά και τον Jimmy Kimmel με σαρκαστικά σχόλια για την Αμερική, όλοι συντονισμένη σε μια τελετή που έμοιαζε με τεράστιο Zoom call. Οι συνθήκες, βέβαια, δεν εμπόδισαν τα καλοστημένα τηλεοπτικά βραβεία να επιβραβεύσουν για άλλη μια χρονιά τις καλύτερες παραγωγές στη μικρή οθόνη, με τα «Schitt’s Creek» (HBO), «Succesion» (HBO) και «Watchmen» (Pop TV) να σηκώνουν τα μεγάλα βραβεία. Έτσι έδωσαν στο HBO προβάδισμα έναντι του Netflix, παρά την υπεροχή της διαδικτυακής πλατφόρμας σε υποψηφιότητες.
Παρά την κοινωνική απόσταση, πάντως, έντονα συναισθηματικό ήταν το φετινό «εις μνήμην», χάρη και στην ζωντανή εκτέλεση του «Nothing Compares 2 U» του Prince, από την H.E.R, που μοίρασε ανατριχίλες μέσα από την οθόνη. Το section αποχαιρέτησε για άλλη μια φορά τον τραγουδοποιό Adam Schlesinger, τον δημοσιογράφο Jas Waters, τον πρόσφατα και ξαφνικά αποθανόντα σταρ του «Black Panther», Chadwick Boseman, αλλά και τους Regis Philbin, Naya Rivera, Carol Spinney, James Lipton, Jim Lehrer, Robert Forster, Fred Willard, Brian Dennehy, Rip Taylor, Wilford Brimley, Jerry Stiller, John Witherspoon, Carl Reiner και Kirk Douglas, σε μια πολύ συγκινητική στιγμή της τελετής.
Πάντως, η επιτυχημένη διοργάνωση και τα βραβεία σε μερικές από τις δημοφιλέστερες σειρές της χρονιάς, δεν ήταν αρκετά ώστε να διασφαλιστεί η ακροαματικότητα. Ακολουθώντας την πτωτική πορεία των τελευταίων ετών, όπως και τα περισσότερα τηλεοπτικά προγράμματα, η βραδιά σημείωσε γύρω στα 6 εκατομμύρια θεατές, δηλαδή περίπου ένα εκατομμύριο λιγότερο από πέρσι.
Η πτώση αυτή δεν οφείλεται μόνο στο νέο, πανδημικό φορμάτ: ενώ η τελετή πάντα είχε έναν ποδοσφαιρικό τηλεοπτικό αντίπαλο, φέτος βρέθηκε αντιμέτωπη και με τους τελικούς του NBA, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το νεανικό κοινό. Επιπρόσθετα, οι ίδιες οι υποψηφιότητες δεν είναι τόσο φιλικές στο κοινό του ABC, που μετέδωσε την τελετή, αφού προέρχονται κυρίως από υπηρεσίες streaming ή συνδρομητικά κανάλια, με τις αγαπημένες των θεατών των καναλιών ευρείας μετάδοσης να μένουν εκτός συναγωνισμού. Ενδεικτικό παράδειγμα, το εξαιρετικό «The Good Place» του NBC, που αποχώρησε χωρίς κανένα βραβείο, παρά την άριστη εκτέλεση στο σενάριο του τέταρτου κύκλου και ειδικά του μονόωρου, τελευταίου επεισοδίου από τον Michael Schur.
Στα βραβεία τώρα, το «Schitt’s Creek» αναδείχθηκε καλύτερη κωμική σειρά, ενώ συνολικά αποχώρησε με τον αριθμό ρεκόρ των 9 αγαλματιδίων, σαρώνοντας όλες τις μεγάλες κατηγορίες, ενώ στην αντίστοιχη δραματική κατηγορία, το «Succesion» φόρεσε τις δάφνες του νικητή. Αναμενόμενα, το «Watchmen» θριάμβευσε ως η καλύτερη μίνι σειρά, δικαιώνοντας τους φανατικούς υποστηρικτές του, ενώ το hype για το «Last Dance» και την πορεία του Michael Jordan στο NBA ακολούθησε το ντοκιμαντέρ μέχρι την τελετή, όπου και βραβεύτηκε στη σχετική κατηγορία.
Ο Jesse Armstrong με την ομάδα του Succession αποδέχεται το Emmy της καλύτερης δραματικής σειράς από ένα σαλόνι
Η Regina King δέχεται το emmy, με μπλουζάκι της Μπριόνα Τέιλορ και το σύνθημα
«Say Her Name»
Καλύτερη κωμική σειρά, η καναδική Schitt’s Creek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου