Παρά το τεράστιο comeback του αναλογικού φορμάτ, το αγοραστικό κοινό προτιμά την ευκολία των υπηρεσιών streaming μουσικής.
Η εμφάνιση των mp3s στα τέλη της δεκαετίας του 1990 άλλαξαν δραματικά την μουσική βιομηχανία με τεράστιο αντίκτυπο στις πωλήσεις CD, με αποτέλεσμα οι δισκογραφικές εταιρείες να προσαρμοστούν (έστω και λίγο καθυστερημένα) στην εποχή του διαδικτύου.
Παρά την στροφή του κόσμου στις ψηφιακές μορφές μουσικής, το βινύλιο δεν «εξαφανίστηκε» και σταδιακά έκανε ένα comeback και σύμφωνα με νέα έρευνα της ένωσης μουσικής βιομηχανίας των ΗΠΑ (RIAA), το βινύλιο ενδέχεται να ξεπεράσει τα CD σε πωλήσεις φέτος, για πρώτη φορά μετά το 1986.
Shutterstock
Την περασμένη χρονιά η RIAA αποκάλυψε πως οι πωλήσεις CD πέφτουν τρεις φορές περισσότερο από όσο αυξάνονται οι πωλήσεις δίσκων βινυλίου, κάτι το οποίο φαίνεται πως θα συνεχιστεί και φέτος. Η νέα έρευνα δείχνει πως στο πρώτο εξάμηνο του 2019 έχουν πωληθεί 8,6 εκατομμύρια βινύλια αξίας 224,1 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ αντίστοιχα πουλήθηκαν 18,6 εκατομμύρια CD αξίας 247,9 εκατομμυρίων δολαρίων.
Με τις πωλήσεις βινυλίου να έχουν αυξηθεί κατά 12% σε σχέση με την ίδια περίοδο της περασμένης χρονιάς και τα CD να έχουν παραμείνει σταθερά, το αναλογικό φορμάτ ενδέχεται να ξεπεράσει τον διάδοχο του μέχρι το τέλος του 2019.
Shutterstock
Το streaming βρίσκεται με διαφορά στην κορυφή των προτιμήσεων του κόσμου.
Παρά την άνοδο του βινυλίου, η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα πως το φιλόμουσο αγοραστικό κοινό προτιμά την ευκολία των διαδικτυακών υπηρεσιών. Μόλις 4% των πωλήσεων μουσικής ήταν για δίσκους βινυλίου (και 9% συνολικά για όλα τα φυσικά φορμάτ, όπως κασέτες και CD), ενώ το 80% ήταν για συνδρομές σε υπηρεσίες streaming, όπως Spotify και Apple Music.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου