Κάτι έχει αλλάξει στον τρόπο που σετάρονται και φοριούνται τα φετεινά αξεσουάρ.
Aν δείτε προσεκτικά την πιο πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια του οίκου Chloe σε συνέχειες, θα παρατηρήσετε πως τα κορίτσια που πρωταγωνισττούν στην φθινοπωρινή ιστορία μόδας, εμφανίζονται με γήινες, σχεδόν χρυσές αποχρώσεις, πουλόβερ και κοσμήματα.
Αυτό που αλλάζει όμως στο στάϊλινγκ, στον τρόπο που έχουν σετάρει κολιέ, βραχιόλια, με παλτό, φορέματα, παντελόνια, αξεσουάρ, είναι πως όλα φαίνονται, όλα βγαίνουν…μπροστά.
Και δεν λέμε να αρχίσουμε να κυκλοφορούμε ξαφνικά με παλτό ή μπουφάν και κολιέ πάνω από το φερμουάρ, αλλά η ιδέα πως μπορούμε να φορέσουμε ένα στενό πουλόβερ, σε μπεζ τόνους, και να προσθέσουμε για μια πιο ξεχωριστή εμφάνιση ένα χρυσό βραχιόλι από πάνω, σαν μανσέτα ή ακόμη και πάνω από τον αγκώνα, σαν σύγχρονες ιέρειες του στιλ, παρουσιάζει ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Για αρχή μπορούμε να δοκιμάσουμε να φορέσουμε μια απλή μακρυμάνικη μπλούζα, λευκή ή μαύρη, και να προσθέσουμε ένα σετ από κοσμήματα που αγαπάμε, αυτή τη φορά όχι στο δέρμα, αλλά πάνω στο ρούχο μας. Και ύστερα να τολμήσουμε το ίδιο με ένα εμπριμέ φόρεμα, με κίνηση και μανίκια. Γιατί, τελικά, ο χρυσός μας φέρνει πιο κοντά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου