Πριν από μερικά χρόνια η Σοφία Αμορούζο έκανε μικροκλοπές και βαριόταν τη δουλειά της. Λίγα χρόνια, όμως, μετά, κατάφερε να γίνει CEO ενός από τα πιο πετυχημένα e-shops στον κόσμο.
Όταν το Forbes φιλοξένησε για πρώτη φόρα τη νεαρή κοπέλα το 2012, την χαρακτήρισε ως το «νέο φαινόμενο στο χώρο της μόδας». Η 28χρονη τότε, ιδρυτής της «Nasty Gal» ήταν μια εκκολαπτόμενη σχεδιάστρια και νεοεισερχόμενη στο χώρο του e-commerce site, που κατάφερε να κάνει μόδα το vintage και το χόμπι της επάγγελμα.
Γεννήθηκε το 1984 στις ΗΠΑ από Ελληνίδα μητέρα, την Ντίνα Κουρεμέτη, και από μικρή ηλικία ήταν ιδιαιτέρως αντιδραστική και ανήσυχο πνεύμα. Η εφηβεία της ήταν επεισοδιακή, αφού σταμάτησε να πηγαίνει σχολείο όταν διαγνώστηκε με ADD (Σύνδρομο Ελλειμματικής Προσοχής) και πέρασε αρκετά χρόνια της ζωής της σαν νομάς, κλέβοντας από μαγαζιά και μαζεύοντας αντικείμενα από τα σκουπίδια.
Σε ηλικία 17 ετών άφησε το σπίτι της για να κυνηγήσει την τύχη της ζώντας με έναν τρόπο που αποθεώνει τον τυχοδιωκτισμό. Από έφηβη που μετακινείτο αποκλειστικά με οτοστόπ, κατάφερε να γίνει διευθύνων σύμβουλος σε μια επιχείρηση που καταγράφει κάθε χρόνο κέρδη εκατομμυρίων δολαρίων. Και μάλιστα, χωρίς καν να έχει σπουδάσει. Οι γονείς της ασχολούνταν με την πώληση οικοπέδων και κατοικιών και κάπως έτσι εξηγείται το γεγονός ότι είχε μάλλον στο DNA της την επιχειρηματικότητα.
Η ζωή της άλλαξε ριζικά όταν το 2003, σε ηλικία 19 ετών, την έπιασαν να κλέβει προϊόντα από ένα πολυκατάστημα. Κάτι που λειτούργησε σαν αφύπνιση. Εγκατέλειψε το lifestyle της επαναστάτριας χωρίς αιτία, μετακόμισε στο Σαν Φρανσίσκο και άρχισε να εργάζεται σε διάφορες δουλειές που ποτέ δεν κρατούσαν πάνω από δύο εβδομάδες: σε καθαριστήρια, σαντουιτσάδικα, πωλήτρια παπουτσιών, γραμματεία σε σχολή Καλών Τεχνών.
Όταν έπεσε στα χέρια της ένα βιβλίο με τίτλο «Πώς να ανοίξεις το δικό σου μαγαζί στο eBay: οδηγός για χαζούς», σκέφτηκε, για πλάκα, να αρχίσει να πουλάει ρούχα στο ίντερνετ. Ήταν μόλις 22 ετών. Δυναμική, πεισματάρα και αδίστακτη, η Σοφία έφτασε από το περιθώριο στην κορυφή σε λίγα μόλις χρόνια. Το πλεονέκτημά της έναντι των άλλων vintage sellers ήταν η παρουσίαση: δεν ανέβαζε απλά μεμονωμένα κομμάτια, αλλά σου έδειχνε πώς να τα συνδυάσεις: ακριβά και φτηνά. Παλιά και καινούργια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου