menu

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Ο Λογαριασμός - Φίλιππος Πλιάτσικας feat. B.D Foxmoor - Official Video Clip


Είναι Μάϊος του 2017, ο καιρός είναι γλυκός, κυβερνά ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Φίλιππος Πλιάτσικας επιστρέφει με νέο υλικό, παρέα με το καινούριο του κολλητάρι B.D. Foxmoor. Και εγένετο “Ο Λογαριασμός”, το άσμα του νέου αχτύπητου και αρκούντως “μπροστά” διδύμου, που έρχεται για να συνδυάσει τη γλυκιά πικρία του “Μοναξιά μου Όλα” με το απόσταγμα του βλοσυρού στόματος του B.D., φλέμα ώριμο και μεστό μετά από τόσα χρόνια στη low bap.

Δεν χάνουμε χρόνο και περνάμε κατευθείαν στους στίχους, όσο η κιθάρα του Φίλιππου υγραίνει το ήδη αρκετό υγρό κύμα που σκάει στην ακτή του βίντεο κλιπ:


Πέρασα τόσα πολλά μέχρι να βρω ένα μέρος
Που χει ησυχία να σταθώ, ένα ξέφωτο στο θέρος
Και βάζω κάτω ένα χαρτί να λογαριάσω τη ζωή μου
Να γράψω για όσα έγιναν κι όσα ποθεί η ψυχή μου
Και βάζω κάτω ένα χαρτί να λογαριάσω τη ζωή μου
Να γράψω για όσα έγιναν κι όσα ποθεί η ψυχή μου
Μα πριν προλάβω να σκεφτώ, παίρνει ο αέρας τα χαρτιά μου
Με βρίσκει όπου κι αν κρυφτώ, στο ξύπνιο και στα όνειρά μου
Πέρασα τόσα πολλά, μέχρι να βρω ένα μέρος
Και τότε κρύφτηκα για λίγο στη σιωπή
Κει που δε φτάνουν της ντροπής τα ουρλιαχτά
Πήρα στα χέρια ένα χαρτί
Μα ήρθαν μαζί μου όσα στη βιάση μου είχα πει
Όσα αλυχτούσα κι όσα σκεφτόμουν δυνατά
Έγραφα και “κάποια λέξη που χάνουμε, σίγουρα αρκετά έντεχνη”
Από τα σκόρπια και τα αμοίραστα όσα σώθηκαν
Τ’ απλωσα μπρος μου κι έφτιαξα ένα χαλασμό
Τα λάθη μου και τα γιατί
Μπροστά μου τα πληρωμένα απλώθηκαν
Κάποια χρεώματα, κάποια στο λογαριασμό
Και ο εσωτερικός αγώνας του Φίλιππου αρχίζει ξανά ή, μάλλον, κορυφώνεται αναγεννημένος, με θάρρος νέο και ηθικό ακμαιότερον, με επίγνωση του αναπόφευκτου της σύγκρουσης αλλά και της απόλυτης αναγκαιότητας της για να επέλθει η κάθαρσις, που λέγανε και οι αρχαίοι τραγωδοί.
Κι όσο κι αν το παρελθόν συνεχίζει να κάνει παρεμβολές, ένα πια ο Φίλππος και ο B.D., το αντιμετωπίζουν σαν αυτό που είναι. Έντεχνα στιχάκια χωρίς ιδιαίτερο νόημα σε ρυθμό 9/8, σε ένα “απρόσμενο, συγκλονιστικό ζεϊμπέκικο”, που λέει και η περιγραφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Vogue Γαλλική Επιστρέφει  Επιστρέφει !  Δυσκολευτήκαμε να συνειδητοποιήσουμε ότι η CélineDion θα πρωταγωνιστούσε στο τεύχος Μαΐου.

Popular Posts