menu

Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Η Bella Hadid μιλάει για πρώτη φορά για τον χωρισμό της από τον The Weeknd


Για τον χωρισμό της από τον ράπερ The Weeknd μίλησε η Bella Hadid. Το διάσημο μοντέλο είχε σχέση με τον ράπερ για περίπου 1,5 χρόνο μέχρι το χωρισμό τους, το περασμένο φθινόπωρο.

Σε μία συνέντευξη στο περιοδικό Grazia, το 20χρονο μοντέλο ομολογεί ότι δεν βιάζεται να βάλει νέο άνδρα στη ζωή της, ενώ ισχυρίζεται ότι απολαμβάνει την εργένικη ζωή. 

«Είμαι επιτέλους στο σημείο, όπου μπορώ να σκέφτομαι τι θέλω εγώ να κάνω και που θέλω εγώ να πάω», δήλωσε η Hadid και πρόσθεσε: «Θέλω να είμαι όσο ανεξάρτητη γίνεται και να ανησυχώ για τον εαυτό μου περισσότερο από τον οποιονδήποτε άλλο».





Ο καλλιτέχνης, του οποίου το πραγματικό όνομα είναι Abel Makkonen Tesfaye, έχει ξεκινήσει νέα σχέση με την τραγουδίστρια Selena Gomez. Αν και η σχέση τους ήταν γνωστή εδώ και καιρό, το ζευγάρι έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση σε κόκκινο χαλί τις προηγούμενες ημέρες στο Met Gala. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Vogue Γαλλική Επιστρέφει  Επιστρέφει !  Δυσκολευτήκαμε να συνειδητοποιήσουμε ότι η CélineDion θα πρωταγωνιστούσε στο τεύχος Μαΐου.

Popular Posts