menu

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Η πανέμορφη Myla Dalbesio λέει την ιστορία της


Ένα plus size μοντέλο εξομολογείται (Φώτο)

Η 27χρονη Myla Dalbesio εξομολογήθηκε πως στο παρελθόν είχε πολλά προβλήματα με τα κιλά της και έκανε χρήση χαπιών Adderall.
Η ίδια συμμετέχει στην καμπάνια «Perfectly Fit» για τον Calvin Klein. Δεν είναι μια φωτογράφηση για plus size μοντέλα μόνο, είναι για όλους. 
«Έχω περισσότερα κιλά από τα άλλα μοντέλα, όμως η φωτογράφηση γίνεται με όλους –με αδύνατους και λιγότερο αδύνατους– δεν με διαχώρισαν».

«Έπαιρνα χάπια, είχα εξάρτηση από αυτά», λέει η ίδια. «Πήγαινα σε όλα τα πρακτορεία και μου έλεγαν να χάσω κιλά. Έτσι προσπαθούσα να χάσω κιλά και κάποιος μου προσέφερε χάπια Adderall. Το πήρα και με έκανε να μην έχω όρεξη και είχα υπερένταση και ενέργεια και έκανα γυμναστική ή ζωγράφιζα. Ο πατέρας μου πέθαινε και έψαχνα δουλειά, πήγαινα στη σχολή μου και έπρεπε να έχω ενέργεια. Ήταν δύσκολο να τα σταματήσω. Αλλά κάποια στιγμή σταμάτησα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts