η Μουσική είναι σαν τ’αστέρια δεν παίζουν μόνο τα καλοκαίρια
[Grouppo YakiMusic ArtHunter.gr-hellas]
Block & Radio Site by
Yakim Gazaris
[Grouppo YakiMusic ArtHunter.gr-hellas]
Block & Radio Site by
Yakim Gazaris
η Μουσική
και η Ζωή αλλιώς…
[Grouppo YakiMusic ArtHunter.gr-hellas]
by Yakim Gazaris
Η Μόνικα Μπελούτσι καθηλώνει για ακόμα μια φορά με την ομορφιά της, ποζάροντας σε εξώφυλλο ιταλικού περιοδικού.
Η 59χρονη Μόνικα Μπελούτσι αποτελεί σύμβολο της εποχής της και αποπνέει μια διαχρονική γοητεία. Φυσικά, έκανε το ίδιο και ως cover star στο περιοδικό IO Donna.
H διάσημη ηθοποιός δημοσίευσε το εξώφυλλο του περιοδικού στο προφίλ της στο Instagram σημειώνοντας «Cover story this weekend»
[Grouppo YakiMusic ArtHunter Radio.gr-hellas]
Block
– Site.Radio by Yakim
Gazaris
Στο
Ρυθμό λέμε ΝΑΙ!! Καλό
Καλοκαίρι Τους χαιρετισμούς μας! Happy Summer! Greetings!
Οι ρίζες της αλατισμένης καραμέλας ξεκινούν πριν από περίπου τρεις δεκαετίες, από τη Βρετάνη της Γαλλίας, εκεί όπου ο βραβευμένος σοκολατοποιός Henri Le Roux πρωτοπόρησε δημιουργώντας μια από τις δημοφιλέστερες καινοτομίες στον χώρο της ζαχαροπλαστικής. Προερχόμενος από οικογένεια ζαχαροπλαστών, ο Le Roux σπούδασε σοκολατοποιός στην τότε μοναδική στον κόσμο σχολή ζαχαροπλαστικής και μετά τις σπουδές του ανέλαβε τη διαχείριση της οικογενειακής επιχείρησης.
Στην προσπάθειά του να διαφοροποιηθεί από τα άλλα ζαχαροπλαστεία, χρησιμοποίησε στις συνταγές του το προϊόν για το οποίο ήταν δημοφιλής η περιοχή, το αλατισμένο βούτυρο. Μετά από εκτεταμένες δοκιμές, ο Le Roux δημιούργησε μια καραμέλα αλατισμένου βουτύρου, η οποία έγινε γρήγορα best-seller βάζοντας το κατάστημά του στον γαστρονομικό χάρτη. Σήμερα, υπάρχουν πολλά καταστήματα Henri Le Roux σε όλη τη Γαλλία, όπου οι επισκέπτες μπορούν να δοκιμάσουν αυτή την πρώιμη εκδοχή του Salted Caramel.
Παρά την μακρόχρονη ιστορία, η γεύση Salted Caramel έχει προκαλέσει μεγάλο ενθουσιασμό στο ελληνικό κοινό τα τελευταία χρόνια, αφού τη συναντάμε παντού, από γλυκά καλών ζαχαροπλαστείων μέχρι σε απλές σοκολάτες και γκοφρέτες του περιπτέρου, ακόμη και σε γιαούρτια. Φυσικά, έχει κάνει την εμφάνισή της και στα ροφήματα, όπως είναι οι ζεστές σοκολάτες, οι καφέδες και τα ενεργειακά ποτά. Γιατί όμως αυτή η ιδιαίτερη γεύση έχει γίνει τόσο δημοφιλής στους καταναλωτές; Την εξήγηση την έχουν δώσει οι επιστήμονες και αποκαλείται «Ηδονική Κλιμάκωση».
H Ηδονική Κλιμάκωση μας συμβαίνει όταν όσο συνεχίζουμε να τρώμε ένα φαγητό έχει όλο και καλύτερη γεύση. Αντί δηλαδή τελικά να βαρεθούμε αυτό που τρώμε, μας αρέσει όλο και περισσότερο. Σύμφωνα με μελέτη[1], αυτό γίνεται συνήθως όταν ένα εύγευστο τρόφιμο αποτελείται από έναν πολύπλοκο συνδυασμό γεύσεων (2) και το άτομο έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει και τις δυο γεύσεις. Έτσι και στην περίπτωση του Salted Caramel, αυτός που το γεύεται μπορεί να διακρίνει και την αλμυρή και την γλυκιά γεύση ταυτόχρονα. Επίσης, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η ηδονική κλιμάκωση μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση και να επηρεάσει την επιλογή τροφίμων.
Δίκαια λοιπόν πολλές εταιρείες επενδύουν σε νέα προϊόντα με γεύση Salted Caramel, αφού οι καταναλωτές τα αγκαλιάζουν και τα βάζουν πρώτα στη λίστα των επιλογών τους. Είναι γεγονός ότι ο εκρηκτικός συνδυασμός αλμυρού με γλυκού προκαλεί στον καταναλωτή μια εντυπωσιακή αίσθηση, δημιουργώντας του την ανάγκη να θέλει να το γεύεται ξανά και ξανά.
Πηγή:
https://wayback.archive-it.org/org-467/20200810071358/http://eureka.sbs.ox.ac.uk/6357/
Ο John Malkovich, έναν από τους κορυφαίους ηθοποιούς όλων των εποχών, καταφθάνει στη χώρα μας στις 6 Οκτωβρίου με το σαρκαστικά απολαυστικό πρότζεκτ «The Music Critic» που παρουσιάζεται στο Ηρώδειο σε σύλληψη και δημιουργία του διάσημου βιολιστή, συνθέτη, παραγωγού και ηθοποιού Aleksey Igudesman.
«The Music Critic»
Ο Σούμαν «απλώς φαντάζεται τον εαυτό του συνθέτη», ενώ ο Μπράμς είναι «ένας μπάσταρδος χωρίς κανένα μουσικό χάρισμα» και ο Ντεμπυσσύ είναι «έτσι απλά, άσχημος».
«Πώς μ’ εκνευρίζει ο χορός κι αυτές οι κορασίδες,
που βγαίνουν δήθεν συμπονών όλες τις ηρωίδες!»
Μήδεια, Μποστ
Το Εθνικό Θέατρο παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα έργο-σταθμό της νεοελληνικής δραματουργίας στην Επίδαυρο, σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού. Γραμμένη το 1993 σε δεκαπεντασύλλαβο, η Μήδεια του Μέντη Μποσταντζόγλου ή Μποστ, είναι μια εκρηκτική κωμωδία για τη σύγχρονη πραγματικότητα αυτής της χώρας. Οι ήρωες του έργου ανησυχούν για τον πληθωρισμό και την ανεργία, τη λιτότητα και τη δημόσια διαφθορά, τα δάνεια και τα επιδόματα, καθυστερούν στα ραντεβού τους γιατί πέφτουν πάνω σε πορείες, και λατρεύουν τα αρχαία ελληνικά –αρκεί, βέβαια, να μη χρειαστεί να τα διαβάσουν. Στον κόσμο του Μποστ συνυπάρχουν αναπάντεχα και αρμονικά η Μήδεια, η Αντιγόνη, ένας Ψαράς, ο Ιάσονας, μια Καλόγρια, ο Οιδίποδας, ο Ευριπίδης και ένας αλλόκοτος Χορός, κατορθώνοντας να διαλύσουν κάθε μας βεβαιότητα, «να επικρίνουν τους επικριτάς, να προβληματίσουν τους κριτάς και να ελευθερώσουν τους θεατάς».
Με μια δομή που θυμίζει τόσο επιθεώρηση όσο και αρχαία τραγωδία, η Μήδεια του Μποστ είναι μια σουρεαλιστική κατασκευή φτιαγμένη από απλά υλικά που αντικατοπτρίζει το παιχνιδιάρικο πνεύμα του δημιουργού της. Αυτού του πολυπρισματικού καλλιτέχνη, που εργάστηκε ως σκιτσογράφος, θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός αλλά και ζωγράφος. Αυτό που συνδέει όλες τις δημιουργίες του είναι το ανάγλυφο χιούμορ που μοιάζει να έχει βαθιές ρίζες στην ιστορία της γλώσσας και της χώρας μας. Ίσως και γι’ αυτό να έβρισκε τόσο φυσικό τον δεκαπεντασύλλαβο, ίσως και γι’ αυτό, τα σκίτσα του να συγγενεύουν με τη λαϊκή ζωγραφική και τη βυζαντινή αγιογραφία.
Με απαράμιλλη δεξιοτεχνία ο Μποστ φέρνει κοντά ετερόκλητους χαρακτήρες, από διαφορετικές ιστορικές περιόδους, με χιούμορ και τόλμη, παίζοντας απενοχοποιημένα με τους συνειρμούς που δημιουργεί η ακροβατική του γλώσσα. «Το πρώτο πράγμα που σε τραβάει στο έργο είναι η γλώσσα του. Ο λόγος του, αν και απλός, είναι έτσι φτιαγμένος που σε αιφνιδιάζει με την άρρηκτη σύνδεσή του με το παρόν, με τη δική μας ζωή μας, με τις δικές μας αγωνίες» σημειώνει ο Γιάννης Καλαβριανός.
Με έναν εκλεκτό 20μελή θίασο και μια μη αναμενόμενη ορχήστρα εγχόρδων με τέσσερις μουσικούς επί σκηνής, σε ένα σκηνικό που θυμίζει χρυσό ερειπιώνα η σκηνοθεσία με παιγνιώδη διάθεση βουτά στην ανελέητη κωμωδία του σπουδαίου συγγραφέα. Αντλώντας έμπνευση από την αισθητική του δημιουργού της και προσπαθώντας να προσεγγίσει την καθαρότητα της γελοιογραφίας, η παράσταση επιχειρεί μια κατάδυση στο καλλιτεχνικό σύμπαν του Μποστ.
Ταυτότητα παράστασης
[Grouppo YakiMusic ArtHunter Radio.gr-hellas]
Block
– Site.Radio by Yakim
Gazaris
Στο
Ρυθμό λέμε ΝΑΙ!! Καλό
Καλοκαίρι Τους χαιρετισμούς μας! Happy Summer! Greetings!
Barry White με ένα τραγούδι τα είπε όλα: You're The First, My Last, My Everything (1974)
Μια επιστροφή στο παρελθόν και ένα ταξίδι στο μέλλον,
στα τραγούδια λέμε ΝΑΙ !!
[Grouppo YakiMusic ArtHunter Radio.gr-hellas]
by Yakim Gazaris
[Grouppo YakiMusic ArtHunter Radio.gr-hellas]
Block
– Site by Yakim
Gazaris
Στο Ρυθμό λέμε ΝΑΙ!! Καλό Καλοκαίρι Τους χαιρετισμούς μας!
Happy Summer! Greetings!
Στο Ρυθμό λέμε ΝΑΙ!! Καλό Καλοκαίρι Τους χαιρετισμούς μας!
Happy Summer! Greetings!